Gå til innhold

Ang. plassering på Nationalteateret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært der?? Tenker på å bestille billetter til Rockeulven, men vet ikke hvor/hvilke plasser jeg bør velge??

Orkester, parkett, 1. eller 2. balkong?? Hva er best??

Finnes det noe kart noe sted? Takker for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker best parkett-plassene. Sånn midt på i midten.

Skrevet

Det er link til kart på bestillingssidene. Selv har jeg mest sansen for fremst på 1. balkong.

(Nå er vel nesten alt utsolgt til denne forestillingen, så spørs hvor mye valgfrihet du får)

Skrevet

Takk for svar.

Jeg var å kikket masse for flere uker siden. Da var det mye ledig. Nå er alt for i år omtrent utsolg, men mye ledig i januar og februar. MÅ få ut fingern nå skjønner jeg.

Har lett etter link til kartet, men tror jeg er blind altså. Hvor på bestillingssiden er det pila??

Skrevet

Okei. Tuuusen takk. Er nok litt for blind til å finne det selv, men nå som jeg fikk linken av deg klarte jeg å trykke på den og fant frem. He, he. Takk!

Skrevet

Kom nettopp hjem derfra, satt på rad 3 på balkongen. Var veldig greie plasser! Men ville helst sittet på 1. rad på balkongen hvis ikke vi hadde plasser på 1. rad orkester.

Skrevet

Ok, takk. Er nok utsolgt de første radene vil jeg tro, men skal ringe å høre med billettkontoret. Håper du var fornøyd med showet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...