Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Noen som har vært der?? Tenker på å bestille billetter til Rockeulven, men vet ikke hvor/hvilke plasser jeg bør velge?? Orkester, parkett, 1. eller 2. balkong?? Hva er best?? Finnes det noe kart noe sted? Takker for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg liker best parkett-plassene. Sånn midt på i midten.
Gjest ->>- Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Det er link til kart på bestillingssidene. Selv har jeg mest sansen for fremst på 1. balkong. (Nå er vel nesten alt utsolgt til denne forestillingen, så spørs hvor mye valgfrihet du får)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Takk for svar. Jeg var å kikket masse for flere uker siden. Da var det mye ledig. Nå er alt for i år omtrent utsolg, men mye ledig i januar og februar. MÅ få ut fingern nå skjønner jeg. Har lett etter link til kartet, men tror jeg er blind altså. Hvor på bestillingssiden er det pila??
Gjest ->>- Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Når du velger dato for forestillingen, over den blå linja hvor det står Bestilling. Her er direktelink, om den funker: https://www.teaterbillett.no/nat/infosider/salkart.aspx
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Okei. Tuuusen takk. Er nok litt for blind til å finne det selv, men nå som jeg fikk linken av deg klarte jeg å trykke på den og fant frem. He, he. Takk!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Kom nettopp hjem derfra, satt på rad 3 på balkongen. Var veldig greie plasser! Men ville helst sittet på 1. rad på balkongen hvis ikke vi hadde plasser på 1. rad orkester.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Ok, takk. Er nok utsolgt de første radene vil jeg tro, men skal ringe å høre med billettkontoret. Håper du var fornøyd med showet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå