Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Har ikke gjort dette før. Blir den like god som når man smører om morgene? Er det noe pålegg som egner seg bedre/dårligere? Tips mottas med takk
Hønan Agda Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Synes ikke det er godt med gammel matpakke. Smør om morran du.
It's all about me Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Det jeg gjør når jeg trenger matpakke selv er å fryse ned helt ferskt brød i skiver. Så smører jeg skivene mens de fremdeles er frossne og lar de da tine sakte i kjøleskapet over natten. Pålegget har ikke noe problem med dette. Smaker mye bedre enn brød som har ligget på benken over natten og blitt smurt samme morgen.
Gjest Filifjonka Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg gjør ofte det, og det går helt fint. Smører skivene, legger i matboks og setter den i kjøleskapet over natta. Det går helt fint.
temine Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Jeg syns ikke smørepålegg er noen suksess, men ost og pølsepålegg går fint. Også er det et veldig lurt tips å smøre på frossne skiver, enten man lager matpakka på morran eller kvelden før.
sologsommer Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Vi smører alltid på kvelden. Jeg lagede en test. Smurte 2 matpakker på kvelden. Den ene kom jeg i en vanlig "barne matboks" den andre kom jeg i en tupperware matboks. Der var utrolig stor forskjell!!! brødet i "barneboksen" var blitt tør, mens den i tupperwaren var like fin og frisk, som kvelden før.
Bad habits har tre små Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Her lages alle matpakkene samme morgen. Har oppskåret brød i fryseren som legges frossent ned i matboksen. Ved lunsjtider ligger det mao deilig "ferskt" brød klart til å spises:-)
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Nei, det blir ikke like godt. Brødskivene blir tørre, og det pålegget som ikke er trekt inn i brødet ligger tørt og slapt oppå. Det blir matpakkevisa + enda litt kjipere ;-) Nei, matpakken smører jeg så tett innpå avreise som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå