Gå til innhold

Hjelp! Glemt to p-piller (Cerazette)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte og prestere og glemme to piller på rad helgen 5-6 november. Har hatt sex med typen, men han har hoppet av i svingen. Så klarte jeg og ta pilla mandag, glemte tirsdag og tok neste pille seint onsdag (holdt på å glemme igjen). siden har jeg husket hver dag. Hadde sex igjen på lørdag 12 november, da hoppet han ikke av i svingen.

Nå murringer i magen, litt stikninger i bryst. Noe jeg også kan ha ellers. Har ikke hatt mens siden jeg startet på disse pillene for 2,5 år siden.

Spørsmålet mitt er nå: Når kan jeg ta en graviditets test? egget fester seg ikke med en gang har jeg hørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville regnet 14 dager fra 12 november i og med at det kan ta noen dager før eggløsningen skjer etter glemt pille.

Skrevet

Noen som har peiling på om sjangsen er stor for at jeg kan være gravid? Er ikke i en situasjon hvor det er spesielt ønskelig nå.

Skrevet

Jeg går selv på Cerazette og er fæl til å glemme å ta den. Har holdt på sånn i flere mnd. Ammetåke og p-piller er en dårlig kombinasjon. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har hatt eggløsning disse mnd. Jeg kjenner veldig godt på kroppen når jeg har eggløsning og har heller ikke hatt noen blødning. Så for min del ville nok ikke sjansen for å bli gravid være særlig stor. Men av erfaring vet jeg at det skjer når det helst ikke skal skje.

Det er et sjansespill å glemme p-piller og fortsette å ha ubeskyttet sex om graviditet er uønsket. Kjøp kondomer og bruk uken etter glemt pille!!!

Skrevet

Har blitt gravid på cerazette selv TWICE..Sitter i skrivende stund med en liten spire i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...