Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Noen som har gjort det før og kan fortelle litt? Har en eks som har plaget livet av meg. Stått utenfor vinduet mitt hver moren (har ikke gjort det på et par uker nå). Ringt og sendt meldinger 24/7. Følgt etter meg.. Byttet nummer forrige uke, men nå har han fått tak i nummeret mitt igjen. Nå er jeg psykisk utslitt av dette og vil anmelde han, men vet ikke hvordan det foregår? Har aldri vært i kontakt med politiet før, jeg kommer til å knekke sammen
Gjest ->>- Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Du går til politiet og sier du ønsker å anmelde dette, samt be om besøksforbud for ham. Den oppførselen du beskriver er langt fra normal, og politiet bør absolutt involveres.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Du må ihvertfall IKKE slette meldingene dine, vis de til politiet også, at det blir for mange eller om det står noe bra innhold som du kan stå sterkere med Å dermed har du mer fred...!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Og har du slettet dem kan politiet be om utskrift av alle sms-ene dine fra din teleoperatør :-) OM det skulle være behov for det. Men enig med de andre. Anmeld ham. Slik han holder på høres det ut som om han er litt psykotisk! Bedre før var....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Ja skal til politiet imorgen og kommer til å vise de meldinger jeg har! Men først og fremst forklare hvordan han oppfører seg, og håpe de forstår.. Dette begynner virkelig å gå ut over psyken min klarer ikke å ha fratrekte gardiner lenger, hver gang jeg hører en bil bak meg banker hjertet ekstra, hver gang jeg ser en lik bil som hans så får jeg omtrent hjertestans.. dette er virkelig verre for meg enn det høres ut som. Han har tidligere drapstruet meg også, så kanskje jeg skal kontakte teleoperatøren og få frem dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå