Anna Nym :o) Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Er tilbake på barnimagen etter noen år med pause. Da jeg var her sist var det stor aktivitet på skravlesiden. Omtrent slik det er på anonymsiden nå. Syns det er så kjedelig når alle nå stort sett er anonyme hele tiden. Blir liksom ikke "kjent" slik en ble før. Har stor forståelse for at en ønsker å vere anonyme i en del tråder. Der en utleverer familie, barn osv. Glad for at vi har den muligheten. Men på spørsmål om hvilken vogn er best, hva skal du ha til middag osv ser jeg ikke grunnen til å vere anonym. Kjekt å kjenne igjen nick, skape ett bilde av personene mm. Husker selvsagt ikke igjen alle, men mange av de mest aktive. Også lettere å finne igjen hva hi kommenterer eget innlegg når en har nick ikke bare skriver HI under Noen som er enig? Noen som er enig.
Miss Fashionista Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 kult nick btw;) jeg er ikke anonym hveeer gang da:)
Anna Nym :o) Skrevet 21. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. november 2011 Og mitt nick stammer fra tiden da det ikke var lov å vere uregistrert lenger og alle måtte ha nick. Mange var sure for det, men jeg mener nå at jeg er ganske anonym uansett....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Nettstedet hadde dødd ut om anonymsiden ble borte.
It's all about me Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Har ikke store behovet for å være anonym, men henger her siden Skravle er fullstendig død. Gidder da ikke fjerne avhukingen for anonym hver gang, så da blir jeg anonym også på de de dagligdagse innleggene. MEN skal fjerne haka denne gangen.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Joda, det er absolutt best å signere med nick, det er mer enn anonymt nok for hverdagsbruk.. Greia er bare at her på anonymforum (der man henger utelukkende fordi her er mest liv) må man aktivt hake av anonymknappen, og det glemmes ofte...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Jeg var også aktiv her i glansdagene, når det vikrelig var liv. Men anonymforumet har helt tatt drepen på aktiviteten her. Til tross for min mening ang anonymforum så signerer jeg stort sett anonymt fordi jeg ikke gidder/husker å hake av knappen når jeg er her inne. Og desverre er det jo på anonymforum det er folk, så da blir det jo her jeg titter innom når jeg kjeder meg. Men nå haker jeg av, til en forandring.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Enig med de foregående- jeg glemmer stadig å huke vekk anonymknappen, og ender derfor opp som mer anonym enn jeg ofte hadde tenkt. En annen ting er det at endel her inne er ganske så ufyselige bak anonymknappen, og noen er så smårare at de begynner å "stalke" enkelte som signerer med nick, følge med på alle innlegg de skriver for så å henge dem ut på ulike måter. Jeg har selv opplevd det. Nå bryr ikke jeg meg om det, jeg tåler det, men jeg kan jo forstå at enkelte synes det er ubehagelig- og derfor velger å signere som anonym.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Jeg var ikke annonym før, men etter at jeg selv har kjent igjen en del, og sett hvor mye man utleverer om seg selv og sine ved å skrive ganske nøytrale innlegg, er jeg nå nesten bestandig annonym. Det er utrolig hvor mye man finner ut ved å google et nick.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Signerer det Lilleva har skrevet. Jeg signerer stort sett med nick, fordi jeg syns det er lettere
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 Dere får skape liv på skravle da og ikke sutre her på anonym! Blir anonymknappen fjernet så er det over og ut med DIB/BIM!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 jeg er enig det skulle ha vært mye mer "åpene" diskusjoner
Tullsjura Skrevet 21. november 2011 #15 Skrevet 21. november 2011 haha... det er jo et anonymforum, å jeg glemmte å huke av anonymknappen.. Hilsen 21:10
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #16 Skrevet 21. november 2011 Kjære vene da jenter, ta i bruk skravle!!! La oss anonyme være i fred. Vi har vel ingen interesse av å bli personlig kjent med dere!
Anna Nym :o) Skrevet 21. november 2011 Forfatter #17 Skrevet 21. november 2011 Joda. Klar over at det er ett anonymforum viss noen tvilte på det, og ser seLv at det er lett å glemme å huke av for at en vil ha med nick. Men på skravle er det liten aktivitet ( var der først noen uker og var skuffet over den labre aktiviteten på bim noen uker før jeg fant anonymsiden. Skulle vel kanskje ønske at anonym og skravle ble slått sammen til ett forum der en kunne vere anonym viss en trykte på en anonymknapp. Takk for mange innspill!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 21. november 2011 #18 Skrevet 21. november 2011 21.18 det er jo valgfritt å være anonym her inne. Så vi ikke anonyme kan da skrive her du kan jo bare henge i en annen anonymtråd om du vil være i fred Sjelden anonym her inne..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #19 Skrevet 21. november 2011 Skravle er jo drepende kjedelig. Slik blir det jo her også hvis man må bruke nick. Er jo en grunn til at det er så stusselig der inne.
Anna Nym :o) Skrevet 21. november 2011 Forfatter #20 Skrevet 21. november 2011 Kjenner faktisk igjen nicket ditt. men kanskje fra din baby? Eller fikk du barn omtrent når jeg? I 2006
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. november 2011 #21 Skrevet 21. november 2011 Who, me? Jeg har en som er født i 2002, og gikk rett inn på dib den gang. Nå er jeg på bim, egentlig fordi vi er slitere, men mest fordi det er underholdende og fin unnaluring når man egentlig burde lest til eksamen og skrevet oppgaver.
Anna Nym :o) Skrevet 21. november 2011 Forfatter #22 Skrevet 21. november 2011 Oki. Fikk en i 2003 også. Har vert en del på begge sidene, men hatt noen års pause. Har ikke vert av de aller mest aktive. Lett å huske det nicket ditt. Lykke til med videre prøving! Håper det order seg snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå