Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 noen andre som har hatt det?og kan fortelle meg hva det kan være??er konstant vondt,ikke i forbindelse med kynnere.er i uke 30...blir bekymret,men kan jo bare være barnet som ligger litt feil el no kanskje??har vært på ul idag,pga noe annet og da så alt fint ut...men fikk vondt nå ikveld..blir så fort bekymret for disse små
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Du vil hele tiden kjenne forandringer..barnet er såpass lite enda at det har plass tilå romstere litt..noe som vil skape sikkert press og ubehag. Jeg hadde vondt flere ganger. Spesielt mot slutten. Og livmoren vil jo strekke seg..du bærer tungt..ikke bare barnet..men fostervann,og morkake. Det kan kjennes i ryggen. Men mitt viktigste råd..hvis du er redd el.usikker. Kontakt lege,el jordmor,slik at du slipper å gå å bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Det er bedre å sjekke en gang for mye..bare ring med en gang du
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 ja sant det...er jo sikkert bare det:) får se om jeg ringer og hører...for sikkerhetsskyld;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå