Gå til innhold

Då var vagnen beställd!


svenskan87

Anbefalte innlegg

Idag fick min mamma hemma i Sverige beställt vagnen. Blev en Emmaljunga, Edge duo kombi i färgen brown flowers.

 

Någon som vet vad priset för en Emmaljunga går på här i Norge? Allt som allt hamnade jag på 8800 svenska kronor. Då med skötväska bäddmadrass, bäddset mm. Det är väl ca 7000-7500 norska kronor.

 

Har ni beställt/köpt/hittat vagn än?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har Brio kombi, med vendbart understell:) god og stødig vogn.

Men ønsker meg Oth igjen, hadde det sist, og det er drømmevogn....(solgte desverre den jeg hadde :( ) Men det blir ikke før ungen er litt større, da jeg er livredd sånne 3-hjulinger skal velte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha emmaljunga, men mondial duo. Jeg har så lyst på den i svart skinn, men den er ikke i produksjon lenger, men håpefull og optimistisk som jeg er håper jeg det kommer en "limited edition" i akkurat svart skinn før det er for seint :)

 

Det er nok noen tusen dyrere å kjøpe emmaljunga i Norge enn i Sverige ja, men vi bor i Bergen så det vil nok ikke svare seg å kjøre tur/retur Sverige bare for å få den litt billigere. Heldigvis har vi utrolig snille foreldre som ville spandere vognen på oss :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk vognen vår ødelagt på siste flytur med vogn til forrige vognbarn, så har nå stående en 2009-modell Bugaboo Cameleon som er helt ubrukt - var veldig fornøyd med den sist gang! Har i tillegg stående en Teutonia Spirit S3 som hovedsaklig har blitt brukt som sovevogn i barnehagen - den er god i ruskete vær :-) Og såå, siden vi får litt full bil og ikke planlegger bytte ut bilen til nr 3 kommer, har jeg kjøpt en Bugaboo Bee på finn.no - den blir superliten når den legges sammen, og har mye mer å tilby en liten baby enn de fleste andre reisetriller! Så det blir ingen nye innkjøp nå fremover, tror jeg... Må nok bytte ut en av vognene med en OTH, men jeg liker ikke bagen og synes den passer best når barnet er blitt større. Liker heller ikke å ha små barn i sportsvogn vendt fra meg, så kanskje jeg selger buggisen og kjøper en oth om et par år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Förstod inte vem den frågan var till. Men om den var till mig så har mamma bara beställt från barnens värld hemma i Stockholm. Den tillverkas efter beställning i emmaljungas fabriker så den skulle vara klar i början av februari.

 

Sen kommer mina föräldrar bara hit med den en helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...