Gå til innhold

kjenner jeg er litt oppgitt over naboen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi og naboen har ei felles venninne.

har nå fått vite av vår felles venninne at vi tydeligvis har samme babycall og at naboen som bor noen etasjer over oss har sittet å hørt på oss snakke osv....

sånn har de visst holdt på noen mnd....

hva ville dere gjort? naboen vet forresten ikke at jeg vet dette......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du store - kan virkelig slikt skje? Og hvorfor skjer det bare den ene veien i tifelle?

Skrevet

Dette skjønte jeg ikke. Dere sitter vel med foreldreenheten i stua? Og har babyenheten på soverommet til barna? Hvordan skal naboen kunne høre hva dere snakker om da? Dere sitter vel i stua og snakker?

Skrevet

vi deler rom med babyen, har tydeligvis hørt oss når vi har lagt oss for kvelden og snakket på rommet....

vet ikke hvordan dette kan skje? mulig de bare har hatt på forldre enheten.....

hi

Skrevet

Hjelp, dere har sikkert sex på det rommet også... Men hvorfor ha på babycallen når dere er i samme rom som babyen?

Skrevet

Da styrer dere de neste kveldenes samtale over på noe som du vet de ikke vi klare å la være å kommentere.

F.eks: jubl over Lotto-gevinsten og at dere nå føler dere så rause. Så de første som spør om å få låne noe penger skal faktisk FÅ 10 000,-

Eller noe annet saftig, dere kjenner jo naboenes svake sider best.

Skrevet

Hvorfor slår dere ikke av enheten når dere legger dere da?

Og ja, på analoge enheter er det ganske normalt å få inn endre.

Skrevet

Ja, hvorfor ha babycall når dere ligger på samme rom?

Skrevet

for babyen legger seg lenge før oss ? er fint å høre om bayen våker eller gråter når vi sitter på stuen

hi

Skrevet

skal begynne med det nå ja, har bare ikke tenkt over det før da de står i ladere....................

hi

Skrevet

Fy flate så frekt. Tror faktisk ikke jeg hadde klart å la være å kommentert det overfor naboen, så kunne hun også kjent på hvor ubehagelig det hele var. Makan til frekt, og attpåtil har hun sagt dette videre til andre (din venninne iallefall). Veldig sært og rett og slett ekkelt. Praten man tar i senga er som regel PRIVAT og ikke noe naboen har rett til å lytte til, selv om hun får inn samtalene på babycallen. Om du ikke ønsker å konfrontere henne med det så ville jeg iallefall ha foretatt meg et eller annet.

Skrevet

Ja, slikt kan skje. Vi fikk inn noen på vår babycall, var ikke verre at vi skiftet kanal. Svigermor fikk panikk første gangen det skjedde, siden det hørtes ut som noen hun ikke gjenkjente stemmen til sloss (hun trodde jo at lydene kom fra barnerommet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...