Gå til innhold

har dere gode råd mot hemoerider?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er vanlig med å få hemoerider under svangerskap, men det fikk ikke jeg. Derimot ble jeg plaga med det rundt 6 måneder etter babyen ble født (keisersnitt). Nå er babyen 14 måneder. Så har vært plaga en stund.

De kommer og går hele tiden (forsvinner med behandling), men har ikke vært så ille som nå før. Det er så mange at jeg sliter med å drite selv om det er mykt. Og den tuppen som kan settes på tuba får jeg nesten ikke inni rompa lengere. De er ikke vonde nå som jeg behandler de, men kjenner at jeg har noe bak der hele tiden. Synes det er veldig plagsomt, og frister ikke dra i badeparken, ha sex ol, da jeg er redd noen skal se hemmisene mine.

Finnes det noen råd for å bli kvitt dette uten at de kommer tilbake igjen med engang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få dem kirurgisk fjernet, det er et ikke altfor stort inngrep. Da er du kvitt dem for alltid...

Skrevet

Er det ingen annen måte? Har ikke lyst til å dra frem ræva til fastlegen hvis jeg kan slippe.

Skrevet

Dårlig med det..

Trøsten er at legen din har sett hemoroider før...

Skrevet

Huff, er ikke stort å gjøre med det da. Får vel prøve å manne med opp til en tur hos legen, vil jo ikke ha de hemmisene for evig og alltid heller.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...