Gå til innhold

Tro hvem som har vært sammen med ABB?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20.43

Ja jeg lurer medfølende på hvordan de har det nå...det må være vondt for dem liksom...og vanskelig!

Hvordan hadde du ville hatt det da hvis det hadde vært en du kjente godt?

Jeg mener jo ikke at :HA SE NÅ KAN DERE ANGRE!

DU MÅ IKKE FORTELLE MEG HVA JEG MENER...vri å formulere ordene mine!!!

Jeg har ikke vært spydig..jeg sa bare les før du svarer.

HI

Skrevet

Det er jo tydelig at barnevernet har feilet grovt hjemme hos han.

Dere skriker alltid ut om å hjelpe barn som ikke har de bra hjemme.

Hva med han her? Han hadde det tydeligvis ikke bra hjemme og er forsømt i oppveksten.

Det er egentlig synd på han.

Skrevet

Og selvføgelig har noen vært til sengs med han.

Skal de stilles opp på torget og blitt ledd av?.. tror det er ekkelt å tenke på i ettertid men du er vel rimelig sensitiv om du trenger psykologisk hjelp for det..

Skrevet

Nei det synes jeg absolutt ikke..han er såpass oppegående at hvis han hadde trengt hjelp..så hadde han oppsøkt det selv..

Skrevet

Så da bør 5-åringen i gata være såpass oppegående at han tar kontakt med barnevernet selv også da?

Han var bare et lite barn han og.

Skrevet

Mener du at han skulle søkt hjelp selv, som toåring???

Skrevet

Akkurat ja, hah,..Du gjør jo det samme selv, jeg har ikke fortalt deg hva du skal mene, jeg tolket det du skrev, (les!!!). Trenger ikke å bruke de forbanna caps lockene dine, du fremhever deg ikke bedre i mine øyner.....Jo du er spydig, å slik oppfatter jeg det...Så ikke fortell meg noe annet hva jeg må tro og ikke tro!

Men jeg skal være voksen å gi meg her, for denne teite diskusjonen om "hvem som bør lese hvem og blablabla" orker jeg ikke å bruke min tid på. Ha en fin kveld du;)

Pluss jeg var nok ikke den eneste som tolket feil her, 18:57 gjorde det samme også;)

Ha en fin kveld:)

Skrevet

Nei 20.54 det er vel ingen som sier det her? Jeg bare lurer på hvordan de har det...det må jo være fælt. Jeg synes synd i dem.

HI

Skrevet

Hvorfor går alle ut fra at fyren har hatt elskerinner eller gått til horer?

Jeg er sikker på han er homofil! En svært svært innestengt homo som sitter i skapet sitt og fordømmer "sine egne" og gjemmer seg bak å være konservativ.

Bare se på han da! Feminin og ekstremt opptatt av utseendet sitt.

Skrevet

Han skriver i manifestet sitt at han har vært sammen med østeuropeiske horer, samtidig som han var i landet for å kjøpe en falsk politiuniform (eller noe). Han skriver også i manifestet at folk kommer til å beskylde ham for å være homofil.

Men strengt tatt kunne han jo skrive nøyaktig det som passet ham i manifestet.

Skrevet

jeg er sikker på at han har hatt et rart forhold til moren sin. Han sier jo selv i manifestet at han kommer til å bli beskyldt for incest, homofili, pedofili. Kanskje han har blitt utsatt for noen overgrep? Kanskje stesøster var involvert? Nei aner ikke jeg, det blir bare spekulasjoner.

Tror i allefall han har lidd veldig i barndommen og har et overdrevent behov for å bli sett og anerkjent i voksen alder.

Skrevet

Jeg har også tenkt i de baner du har HI. Tenkt på hvordan jeg hadde takla det om ABB var en jeg hadde hatt et kortvarig seksuelt forhold til for noen år siden. Type 2-3 helgeknull, men aldri noe mer. Og at jeg da var ung og vågal og i slike forhold gikk lenger seksuelt enn jeg har gjort siden. Noe jeg ikke savner, men som jeg tror mange kan gjøre. Ekkelt, rart, hvordan er det for de jentene som har hatt han "nær" seg på den måten. Ja, det har jeg også spurt meg om.

At vennenen var i sjokk og blei utnytta av media, var jo tydelig i dagene etter. Så til HI: Ja, tror du ikke mente at de skulle ha dårlig samvittighet etc. nå.

Skrevet

Dette har jeg også tenkt på! Spesielt etter jeg såg de bildene i media, hvor han var på en fest med kompisen og noen damer som holdt rundt ham....

Stakkars dem, viss de såg bildene som var brettet ut i VG eller Dagbladet.. husker ikke helt hvilken avis det var....

Skrevet

Jeg tror han har asberger eller noe lignende. Han viser flere trekk på det og uten rett hjelp så skjønner han nok ikke at det han har gjort er galt. I tillegg til sviktende oppfølging fra foreldrene i oppveksten. Han har sklidd gjennom systemet og selv om han sier at han har kjøpt horer så betyr ikke det at det er sant.

Skrevet

Ja tenk hvis det var en selv som var avbildet på fest/holde rundt den mannen der...ekkelt. :(

Han hadde jo en viss omgangskrets..

Lurer på hvordan de takler d.

Jeg har bare hørt faren hans,som har utalt seg om han!

Ingen venner el.bekjente..

Tenker på moren hans..om hun må leve i skjul. At hun vil flytte å leve anonymt etterpå.

Hun har jo ikke gjort noe galt?

HI

Skrevet

Jeg synes at du er slem HI, du burde komme deg til kyndige fagfolk og få hjelp.

Skrevet

slem? Kan du utdype det? og hvilken fagfolk?

er du et troll? :D

HI

Skrevet

Jeg har hatt sex med han. kan ikke akkurat klage. Han var vedig forsiktig og snill faktisk. Men hadde aldri trodd at han var en som gjorde det han gjorde:s Men jeg sliter ikke i det heletatt faktisk. Er noen år siden. Kunne ikke brydd meg mere egentlig.

Skrevet

17.04

KJEMPETROLL Hahaha..nånei du!!

Skrevet

Hva vet vell du? tror du at han aldri har "dyppa" den eller? :P

Skrevet

1735

Kjempertroll på 12 år....aiaiai!

Skrevet

Da må jeg nok skuffe deg 17:39, det finnes ikke troll kjære deg..Bare i eventyr og fantasi verden...Så det må nok være du som er 12 her, om ikke yngre? som forsatt har tro på "kjempetroll"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...