Gå til innhold


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen til min søster hadde bursdag på lørdag, vi var i bursdagsselskap igår. Vi er ikke sånn veldig close, jeg pleier å kjøpe en "skikkelig" jule/bursdagsgave til min søster og noe smått til han. Kjøpte melkesjokolade-hjerter + 2 Flax-lodd. Tror dere ikke han vant da? 10.000 kr?! TI TUSEN! Jeg fikk vite det idag (han skrapte etter besøket var gått).

 

Han sa at han ikke hadde hjerte til å la være å dele, så jeg skulle få 1000 kr. Jo takk du.. (skal også nevnes at han og min søster har flust i penger, jeg er alenemamma og har ikke god råd, det vet de). Gave er gave, men surt var det, TENK om jeg hadde skrapt dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Er kanskje siste gangen du kjøper lodd til noen? Men har aldri hørt om noen som har vunnet på en slik gave før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig?? Hvis du ikke unnet han å vinne, hvorfor i h...kjøpe ett flakslodd.

Hva tror du gjemmer seg bak lukene, 7 års ulykke eller noe i den duren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forklar igjen hvorfor dette er surt..

 

Hadde du kjøpt de flaxloddene til deg selv? Var det ikke med ønske om gevinst at du gav dem bort?

 

Jeg synes du er sær, og at du burde være kjempeglad for at gaven slo til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, derfor gir jeg aldrig flaxlodd!!

 

men en gave er en gave! jag ville sakt nei takk for pengen! å sakt at han fikk kjøpe seg noe virkelig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er det dummeste jeg har hørt. Du burde vært takknemlig for de 1000 kr dem er villig til å gi til deg. Tenk om dem ikke hadde gitt deg en dritt? Det er nå ikke deres feil at du er en blakk alenemor, er det? Ta deg sammen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg jeg

 

Jeg har sluttet å gi sånne gaver

Jeg sliter med å få endene til å møtes så når jeg har gitt slike lodd har det blitt litt tveegget for meg, på ene siden ønsker jeg at personen vinner. På andre siden vet jeg at jeg ville følt det litt bittert om de vant store penger og jeg har hatt det loddet i handa.

Og når de da ikke har vunnet har jeg pustet lettet ut selv om jeg syntes det er synd de ikke vant. Full konflikt med meg selv med andre ord

 

Så da har jeg løst det med at jeg ikke kjøper å gir det i gaver lengre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener fordi du har dårlig råd skulle de gitt gevinsten (loddet som DU GAV TIL HAM) til deg? Hallo i luken? La vær å gi lodd i gave når du ikke tåler at det faktisk blir gevinst ut av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir ofte bort flaxlodd, men jeg unner dem å vinne, og håper at de gjør det! Kjempesnilt av vinneren å dele litt med deg da, en tusenlapp er mye penger det! Ta imot med et takk og kos deg med pengene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hun vil IKKE svare mer her pga..vi har svart henne så surt..og stygt. Tror kanskje ikke hun mente det så hardt. Tror kanskje alle her hadde blitt forbanna hvis de hadde gitt flaxlodd til noen..åsså hadde de vunnet 1 million!!! FY FADER JEG SKULLE HA BLITT SÅ FORBANNA!!!

HAHAHAHA:::::SATAN!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid sånn at de som har mindre penger mener de med mer penger bør gi dem penger?

 

Alle må sørge for sin egen økonomi.

 

Og hvorfor skal de med mer penger hele tiden ha høyere moral og være mer gavemilde enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyt meg gjerne, men har egentlig ikke tenkt over før at Flax betyr flaks, haha! Har bare snakket om kortene som om Flax var et eller annet ukjent ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Så utrolig smålige og misunnelige dere er..! Er helt sjokkert her jeg sitter. Man vet da at man ikke gir bort 25,- kr. Man gir bort en mulighet til å vinne en halv million.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...