LilleGull2012<3 Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hei og hå! Er nå i min 28uke og magen begynner virkelig å komme i veien. Leggene får jeg for såvit til og barbere uten problem, hvis jeg setter meg på toalettskålen, og hviler bena på en vaskebøtte. *hoho* Men nedentil så ser jeg veldig lite, og alt blir mest på "Feelingen". Hvordan skal vi gjøre dette når vi ikke ser noe i det hele tatt, over magen?
Gjøkeredet③ Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jeg kjører brasiliansk hos hudpleier.. Så slipper jeg å tenke på shiten ;o) Leggene har jeg aldri hatt problemer med, fikk til og med barberte de i dusjen etter at vannet hadde gått forrige gang ;o)
LilleGull2012<3 Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2011 åh, brasiliansk har jeg gjort en gang, og aldri mer holder meg til den gode gamle høvvelen. og om jeg skulle ha tatt brasiliansk hadde jeg måtte reist i to timer, for og komme til nermeste hudpleiesalong ;o Så begrensningene på det er der:p åij! Tror nokk ikke jeg hadde kunne fått til det nei:p Må nokk legge til at Bekkenløsningen setter en demper for bøyeligheten, fortiden ;p
☆☆☆ Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Lar leggpelsen vokse, det er tross alt vinter (har aldri giddet å fjerne pels på vinteren, forresten).. Får se om jeg gidder en runde med hårfjerning til julebordet...
kleika Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 hei er i uke 30 med bekkenløsning og har ikke sjanse for å komme til,men leste et sted at det ikke er bra å være glatbarbert den siste tiden pga infeksjoner når man er gravid. så jeg har sagt til mannen at han får leve med det den siste tiden og trimmer bare med en neglesaks istedenfor.
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 mannen hjelper meg. kulen på magen er tross alt hans feil:) hihi
mammatil2imai Skrevet 22. november 2011 #8 Skrevet 22. november 2011 Nå har jeg ikke testet dette enda for jeg ser fortsatt det jeg trenger, men kan det funke å sitte på gulvet og sette opp et speil foran? Mange utfordringer vi skal gjennom :-)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 sitter på do og har et speil =) nå har ikke jeg så mye hårvekst heller. men jeg klarer ikke å stå lenger å gjøre det. da blir ikke alt borte hehe.
Nutte87+ februar spire! Skrevet 22. november 2011 #10 Skrevet 22. november 2011 her sitter jeg på do med et speil =)
Fru.Antonsen Skrevet 23. november 2011 #11 Skrevet 23. november 2011 Jeg bruker hårfjerningskrem jeg for det skal ikke "inni der" bare utenpå Sitter så på do og skrever i noen minutter før jeg dusjer det bort... Enkelt og har aldri vært glattere før jeg Tror den heter veet bikinilinje ell no. Ellers så skrever jeg over et speil men pga bekkenløsning osv er det ikke bare bare å gjøre det lenger.... Og for min egen trivsel liker jeg ikke hår der. Det jeg stusser over er at det er nevnt her at man ikke bør fjerne hårene pga bakterier osv da lurer jeg 1) blir det ikke mer bakterier i denne buskeveksten? 2) hvorfor tar isåfall jordmor å fjerner det når man ligger på føden??
nyttårsprins Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 I følge retningslinjene så skal man ikke intimbarbere de siste 4 ukene i svangerskapet pga. infeksjonsfare. Dette fordi barbering kan medføre små rifter i huden, der det lett kan sette seg bakterier. I forbindelse med fødsel kan disse bakteriene medføre infeksjon dersom man f.eks. må klippes eller revner. Jeg skal ta keisersnitt, og har i den forbindelse fått streng beskjed om å la busken gro vilt de siste 4 ukene. Dette er ikke noe jeg gjør med letthet, da jeg er vant med å være glattbarbert. Men en infeksjon er absolutt ikke noe jeg kunne tenke meg å få - så her følger jeg reglene. På sykehuset har de spesielle barbermaskiner som ikke risper opp huden, og som derfor er trygt. Da har jeg også en god medisinsk unnskyldning for å få vinterpels, - og ikke bare det at det er forferdelig vanskelig å komme til...hehehe...
Fru.Vestavind Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Har var det ingen problem forrigegong, sjølv heilt oppunder termin;) Denngongen blir det mulegens annleis... Men hugs at vi ikkje skal ha underlivsbarbering siste mnd før termin.
LilleGull2012<3 Skrevet 24. november 2011 Forfatter #14 Skrevet 24. november 2011 så lurt! Jeg har ikke funnet en hårfjærningskrem som har funket på meg før, men kanskje denne funker? Må sjekkes ut ! jeg klarer ikke bøye meg så mye, pga bekkenløsningen, og ene hoften min har en lei tendens til og knake så forferdelig når jeg bøyer meg litt:p så det å barbere seg begyner å bli interesant, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå