Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg føler at det er litt fyfy, at man burde gi innbundne bøker når man skal gi bort. Men... Moren min leser endel, men hun sparer aldri på bøkene. Hun har ingen bokhylle etc med bøker i. Hun gir de ganske enkelt videre enten til meg eller loppis når hun er ferdig med dem. Da må det vel være greit å kunne gi tre pocketbøker istedetfor feks en innbundet?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Klart du kan!! Jeg har til og med gitt vekk pocket bøker som jeg allerede hadde lest, til jul.. Og når jeg får bøker til jul selv, blir jeg nesten fornærmet hvis min søster (som vanligvis gir meg bøker) ikke hadde lest dem først:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Of course, har fått mange pocketbøker til jul jeg. Moren min får en krimpocket av søsteren sin hvert år, kjempegod gave til en lesehest. Men det kan ikke gies til andre enn lesehester...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Klart at man må kvalitetskontrollere det man gir bort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå