Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Liker Andrea veldig godt. Aurora derimot, syns jeg er helt grusomt, tenker bare på en drittunge når jeg hører det navnet.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Andrea er blitt litt kjedelig. Elsker Aurora
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg elsker Aurora!!!! Et nydelig navn <3 Venter jente nå - og ville brukt det...hadde det ikke vært for at vi bor på sørlandet. Skarre-R`en ødelegger navnet synes jeg :-( Så da blir det et navn uten R i for våres del :-/
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Aurora er et irriterende kjedelig navn. Kanskje pga av en facebookvenn som oppdaterer hele døgnet om hva Aurora sier, gjør og tenker og pøser på med bilder. Heller ikke spesielt søt. Og enda er hun bare 4 måneder!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Aurora er fint, det er ikke Andrea.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Nydelige navn. Andrea hadde nok vært et alternativ her hadde det ikke vært for at eksen til sambo heter det, og min kusine heter det. Aurora likte jeg ikke før, men merker at det faller mer og mer i smak.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Aurora forbinder jeg med rampete unger. Andrea er kjempekoselig:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Jeg synes Andrea er et fantastisk navn. Vi hadde det som førstevalg, men fant ut at det var en gutt i magen.. så da gikk ikke det;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå