Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg har hatt uregelmessige menssykluser. Når jeg tok en test første gang når jeg regnet med at mensen kom etter 28 dager var den negativ. Tok så en test til 9 dager senere, den var svaakt positiv. To dager etter det igjen spottet jeg noe brunt blod, men kun i 2 dager. Har ikke hatt noe blod i dag, så tok en ny test, den var og svakt positivt. Ingen mens fremdelses på dag nr 42 i syklusen og testene blir ikke sterkere-why?? Noen som vet, er så frustrerende!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 positiv test er en positiv test.. gratulerer!! (legen sa til meg at noen kan blø litt når man skulle hatt mens dei tre første mnd selvom du er gravid.)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Takk for svar, men klarer liksom ikke juble enda, de var veeeldig svake, men var rosafarget begge gangene og kom innen fem min, så tror ikke det er skyggestrek. Testet ikke med morgenurin noen av gange heller da. Burde ikke streken blitt sterkere enda? Sist gang testet jeg en uke etter IKM og da var den veeldig sterk...er redd noe ikke er som det skal.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg syns det høres ut som en graviditet som ikke utvikler seg normalt og som mest sannsynlig kommer til å gå til grunne. Anbefaler deg å ta en tur til legen å måle hcg-nivåene i blodet, da får du konkret svar..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Ja, får vel kanskje ringe legen i morgen da. Håper hvertfall kroppen klarer å fikse opp selv, dersom det ikke er meningen det skal bli noe!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 16.11 for et fryktelig svar..gå til grunne? Hva f..!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 ok. slutt med de strek testene, så slipper du disse innleggene her, kjøp en cb der står det enten gravid eller ikke gravid... enkelt å greit
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Syns meg her og syns meg der... For et dumt svar 16.11...Snakk om å skremme unødvendig... Er enig i at Hi bør komme seg til legen å få målt verdier osv.. Men det er ingenting som tilsier at svangerskapet evt skull gå til grunne! Lykke til hi!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Jeg e faktisk helt enig med 16:11. Var slik for meg, og det viste seg å være en BO. Man kan ikke rosemale alt. Og en strek bør bli sterkere etter hvert som man får mer hcghormoner. Øker ikke hormonene som forventet vil heller ikke testene bli sterke. Dra til legen å få målt hcg over noen dager for å se om det utvikler seg riktig.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Og fordi det var slik for deg så betyr det at det er riktig generelt? Derfor bim blir så dumt sted å spørre om slike ting.. folk synser og tror om alt mulig..uten å egentlig ha peiling.. Og ikke alle får sterkere og sterkere streker heller... Noen produserer graviditetshormonet sent..!! Nei slutt å spør her inne..d gjelder for alle..og dra til legen heller! =) lykke til Hi!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 hvorfor måle noen verdier når hun ikke vet om hun er gravid engang, har aldri hørt så mye mas som de som tester med de strek testene,,, er dette en streeeek? ol.. CB
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 Jeg er også enig med 16.11, selv om det kanskje ble sagt litt ufølsomt. Jeg opplevde akkurat det samme for et år siden, og da endte det med at graviditeten tok slutt. Legen kalte det en kjemisk graviditet. Det er ikke sikkert det er det som er tilfellet her, men hi, hvis du er engstelig, så går du til legen og får tatt hcg-blodprøve, først en, så enda en noen dager senere. Da vil du se om hcg stiger som det skal, eller det synker. Kun slik kan du være helt sikker.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 jeg testet 4 dager på rad og fikk ikke sterkere strek etterhvert, og har en sunn sterk(håper jeg) baby på 6 mnd i magen. jeg syns ikke dette hørtes ut som om hi skal bekymre seg for.. men etter noen veldig pesimistiske svar her, syns jeg du skal stikke innom legen å få tatt en test der, så du unødvendig slipper å gå å bekymre deg for noe du sikkert ikke trenger å bekymre deg for.. eventuelt ta en ny test med morgen urin i morgen tidlig å se hva den viser:)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 Jeg sa absolutt ikke at det var slik generellt basert på at det var slik på meg. Men basert på informasjon man har om at ved ett friskt svangerskap vil HCG-hormonet stige med ca fordobling hver andre dag, de første 10-12 ukene. Det vil jo si at dersom strekene er skyggestreker over tid vil man ligge på et svært lavt nivå av HCG. Og det tyder jo faktisk på at noe er galt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå