Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg har en mor som det har vært mange konflikter med, og vi har hatt veldig periode kontakt. i sommer bestemte mannen min og jeg at nå er det nok, vi orker ikke å forholde oss til dem. ( min mor og stefar) Det er min stefar som er verst, men han klarer alltid å sette meg og mamma opp mot hverandre. I sommer har vi møttes en del ( ikke at vi har besøkt de, men har truffet de når vi eks har vært på campingplassen vår.), og når vi er der later hun som ingenting og alt er liksom bra. Noe det IKKE er. Nå som sesongen er slutt har vi ikke snakket med de siden sommeren. Men problemet er at hun har bursdag om en uke, og hva gjør jeg? Ringer jeg henne og gratulerer henne med dagen? Kjøper jeg gave og sender til henne? Sender blomster? Eller burde jeg bare overse henne og ikke gi en lyd fra meg, evt sende en sms. Huff dette er et veldig vanskelig valg, trenger litt råd fra andre som overhodet ikke kjenner meg eller saken.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Hvis hun ikke har invitert, sender du henne en melding og gratulerer med dagen.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Hun bruker ikke å ha noe selskap annet enn med mannen sin og de barna som bor hjemme, så regner ikke med at hun skal ha det i år heller. Så du syns det holder med å sende sms?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Enig med hun over her. Bare send sms. Da vet hun ihvertfall at du fortsatt bryr deg om henne og ikke la mannen hennes ødelegge forholdet mellom deg og din mor.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Jeg synes ikke det holder med SMS! Om du bor i nærheten stikker du innom med en blomst (eller noe annet) og gratulerer henne med dagen! Det du vil at andre skal gjøre mot deg -skal du gjøre mot dem!!! Ville ikke du ønsket, helt innerst inne - at hun hadde gjort det samme mot deg?
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Hun bor en time unna med bil, så bor ikke rett i nærheten. Jeg er usikker på om jeg hadde ønsket at hun hadde gjort det mot meg. Det har vært så mye med den familien nå, at nok er nok føler jeg. Hadde hun vært int i å holde kontakten hadde hun for det første ikke gjort så mye d... for oss og hun hadde kanskje ringt meg, så derfor føler jeg at jeg er i et veldig dilemma:(
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #7 Skrevet 22. november 2011 Vet du, jeg synes egentlig ikke du trenger å gjøre noe jeg..men om du vil så tror jeg det holder med en sms situasjonene tatt i betraktning.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #9 Skrevet 22. november 2011 Takk for tips dere:) Må sette meg litt i tenkeboksen tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå