Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Sønnen min har fått brennkopper nå . Hvilken behandling ga dere? Hvor lenge gikk de med det? Var de i bhg?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Tror min hadde det for en mnd. siden. Fikk en salve av legen. Gikk i bhg.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Vasket med medisinsk grønnsåpe, og smurte med Brulidinsalve. Tror alt kan kjøpes reseptfritt på apoteket. Lurer på om jeg holdt henne hjemme i et par dager etter vi startet behandlingen for det er veldig smittsomt. Hun hadde noen få i ansiktet, og hun smittet alle; foreldre, søsken og besteforeldre, husker jeg
Behnari Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 http://nhi.no/foreldre-og-barn/barn/livsstil/barnehage-syke-barn-2876.html
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Ja, begynte for to uker siden, men ble ikke diagnostisert før tirsdag forrige uke. Jeg var ikke oppmerksom på at det kunne være brennkopper, men barnehagen reagerte. Heldigvis! Går så mye her rundt om dagen. Vi prøvde først med bacymisyn, men det hjalp lite. Fikk en annen salve hos legen som ikke er i salg på apoteket. Har hjulpet smått om senn. Prikkene er der fortsatt... Gikk i barnehagen, men plastret der det var mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå