Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Gjerne noen som ikke "alle" har hørt før, type grip dagen. "Frihet er ikke å gjøre det du vil, men å ville det du gjør".
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Å leve godt er å like det livet du lever!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 går det så går det går det ikke så går det også....
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Lev hver dag som om det er din siste, en dag får du rett.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Vi har hatt noen tøffe år med meget sykt barn (han holdt på å dø i fra oss..) Husker godt at vi fikk et kort hvor det sto: " For hver dag, skal du finne ny styrke!!! " Og det er så sant ;-) Samme hvor mørkt det så ut, så klarte vi alltid å komme igjennom den ene dagen..og så den neste osv ;-) Vi fant styrke til hver eneste dag, selv om det til tider så mørkt ut!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Du er den beste delen av hver dag.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 jeg husker et, men ikke ordrett, men det var noe sånt som: ikke se deg over skulderen,det er ikke den veien du går.... er det noen som husker den? den gikk på fb for en stund siden,men glemte å notere meg den.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg Grip dagen, i morgen kan det være for sent Det er et av mine favoritt ordtak (sikkert skrevet feil, men, men...) Har flere, men kommer ikke på i farten.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Et av de fineste sitatene jeg vet, er dette: Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha. - H. C. Andersen
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 En venn er en som vet alt om deg og likevel liker deg.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 "Uansett hva min vei viser seg å være, rømmer jeg ikke fra den, men går sakte så jeg ikke går glipp av noe underveis" “She was indeed a girl of exquisite beauty. She was one of those languid women made of dark honey smooth and sweet and terribly sticky.” "Det må være en søt smerte å føle seg trampet ned av hennes hel" Dette er sitater da, men syns de er fine.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 når du stanger hodet mot veggen, er det på tide å finne døra
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 Who are you to judge the life I live? I know I'm not perfect - and I don't live to be - but before you start pointing fingers... make sure you hands are clean! The truth is, everyone is going to hurt you. You just got to find the ones worth suffering for.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #15 Skrevet 21. november 2011 Det beste foreldre kan gjøre for sine barn, er å elske hverandre. Fritt omskrevet etter "The most important thing a father can do for his children is to love their mother". ~Rev. Theodore Hesburgh Også liker jeg denne: "My father used to play with my brother and me in the yard. Mother would come out and say, "You're tearing up the grass"; "We're not raising grass," Dad would reply. "We're raising boys";”
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #17 Skrevet 21. november 2011 Det er først når man når grensen for sin egen kraft eller eget potensial at man vet hvilken kraft eller potensial man har................
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #18 Skrevet 21. november 2011 Sorg er som en trekant som dreier rundt i hjertet med spisser som risper. Det gjør vondt, forferdelig vondt til trekantenes spisser er avslitt og det bare er en kule igjen, som glir rundt uten smerte. Sorg er en prosess som tar tid, men den tar slutt. Hvor lang prosessen er beror på hva vi har mistet, hvilke ressurser vi selv har og hvilken støtte vi mottar fra omgivelsene våre. Men når gleden over det du har hatt, overskygger savnet av det du har mistet, når du vet at du aldri villet unnvært det du har tapt, selv om du var klar over at du en gang kanskje måtte gi slipp på det, da er trekantens spisser avslitt og kulen blir en skatt i ditt hjerte. Kinesisk ordtak
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #19 Skrevet 21. november 2011 "Det er umulig." sa Stoltheten. "Det er risikabelt." sa Opplevelsen. "Det er meningsløst." sa Fornuften. "Gi det en sjanse." hvisket hjertet...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #20 Skrevet 21. november 2011 Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #21 Skrevet 21. november 2011 " Som dine dager er, skal din styrke være." Det er fra 5. Mosebok, 33.25 "Din frihet til å svinge med armene slutter der min nese begynner."
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #22 Skrevet 21. november 2011 Livet er ikke bare en lek. Det er også en dans på roser.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #23 Skrevet 21. november 2011 Alle disse dager som kom og gikk - ikke visste jeg at de var livet.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #25 Skrevet 30. november 2011 da du kom til verden gråt du, og alle omkring deg var glade. Lev nå slik at den dagen du forlater verden, da gråter alle, mens du ler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå