Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 om man er mellom 9-11 uker på vei?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 MÅ ingenting, men det er vel fortsatt på morran at det er høyest nivå av ett eller annet som jeg ikke husker i farten
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Ok! Skal helst ikke være gravid nå. Og i morgen skal jeg på jobb ganske tidlig, samt at om den viser positivt så får jeg skikkelig tanker. Sliter med angst, så mistenker det også.. Vært smartest å tatt den idag, slik at jeg fikk roa meg ned.. Men får heller vente
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Jeg målte tidligere enn det (kanskje 6 uker på vei), i 21 tida på kvelden og strekene kom med en gang Gjorde det etter en konfirmasjon..hadde mistanker men tenkte jeg måtte vente ellers hadde jeg ikke klart å konsentrere meg om konfirmanten, hehe...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Det e frem til forventet mens man anbefaler morgenurin. Dersom du er over 4 uker på vei kan du teste akkurat når det måtte passe, er du gravid da så er testen uansett positiv.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Ok, så jeg kan forvente meg riktig svar om jeg så tar den nå også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå