Gå til innhold

Stor mage


esilou

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid med nr. 2, og denne gangen har jeg fått så stor mage...ser nesten ut som jeg er 5-6 mnd på vei allerede. Huffameg, lurer på hvordan dette skal ende opp til slutt...Sist så jeg ut som en diger hvalross på slutten, så hvordan blir det nå da???

 

Tenk om det er to der inne da...hjelp. Skal ikke på ultralyd før om tre ukers tid så da får jeg bare vente og se hva som bor der inne...kanskje det er en aldri så liten kjempe???

 

Fler som har stor mage her?

 

 

:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her! Venter også nr 2, og har begynt med mamma bukser for flere uker siden-ingenting som passer ;) Sist hadde jeg "ingen" mage på Ul, nå synes jeg den er kjempestor.. Ul i morgen så får se om det er flere inni der men tviler egentlig på det :)

Men tror det er ganske vanlig at det synes tidligere og at man får større mage når man er flergangs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen jeg også. Venter nr 2 og har stor mage og ingen klær som passer. Har hørt det er vanlig at man får tidligere stor mage med nr 2. Føler meg stor og tung og at magen er i veien allerede, blir nok morsomt dette når det nærmer seg mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også blitt veldig stor... Venter nr 3. Er 13 uker i dag og vil tippe jeg er like stor som jeg var ved ca 5 måneder sist gang. Måtte nå begynne med mammabukser rundt uke 7:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette er helt vanlig når det er nummer to eller tre som kommer...

Jeg er nå 33 uker på vei, og ser ut som jeg gjorde da jeg var 40 uker med førstemann. Litt engstelig for hvordan jeg ser ut etter fødsel, men det får vi ta da... ,-) I alle fall artig at folk ser at du er gravid litt tidligere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs og har stor mage. Ser ut som jeg er 6 mnd på vei og ikke 4 fullgåtte mnd. Så det spørs nok helt på kroppstypen før man ble gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg skulle få stor mage, siden jeg er litt kraftig fra før, og legger fort på meg. er no 18 uker på vei, men har merkelig nok bare lakt på meg 4 kilo =\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...