Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Da har jeg forstått at jeg kommer til å være evig singel, ingen kommer overens med meg. Ikke meg selv en gang. Hvordan klare å leve med seg selv?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Eneste utvei er: fortsett å lete, aktivt og målrettet. Dette innlegget kunne jeg skrevet for 6 måneder siden. Nå har jeg fantastisk samboer og hele livet ble helt annerledes etter at han kom inn i bildet. Det finnes helt sikkert noe som liker deg for den du er, så meld deg for eksempel på møteplassen - det er der både jeg og flere av venninnene traff mennene våre. Mye mer seriøs side enn andre som match eller sukker har vi opplevd Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 hmm.... det hørtes trist ut! det viktigste i verden er å komme overens med seg selv, du er den eneste du skal leve med 24 timer i døgnet hele livet... og så lenge man kan kose seg i eget selskap så kan man være lykkelig og singel.. viss du ikke kommer overens med seg selv, så må man se seg selv i speilet å finne ut hvorfor, så du kan jobbe med det som ikke er bra.. begynn i en ende å jobb med deg selv. finnn ut hvilke egenskaper du har som er bra, og forsterk dette, finn ut hvilke egenskaper du har som du ikke liker, og jobb med å snu dem til positvt! finn ut hva du egentlig ønsker av livet, hva som gjør deg lykkelig og jobb målrettet for å forbedre det! smli til verden og verden smiler til deg er en god plass å begynne!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Hvis du ikke kommer overens med deg selv, hvem skal da gjøre det? Du må først jobber med deg selv og deretter kan du finne deg en partner. Et forhold vil ikke vare hvis ikke du trivs med deg selv. Til slutt: Jeg tror ikke du kommer til å bli evig singel med mindre du ikke går rundt og tror negative ting om deg selv. Ellers så er jeg enig med hun over her.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Er enig i nesten alt de over skriver, bortsett fra at man MÅ fortsette å være singel for å kunne bli attraktiv og slutte fred med seg selv. Jeg har vært utsatt for store traumer i barndommen og vært i 2 voldelige forhold (mest psykisk vold, noe som kan være verre enn fysisk), og jeg kommer aldri til å trives alene. Er ingen singelmenneske. Etter at jeg fant min samboer har jeg blitt mer positiv, fått mer selvtillit og generelt fått livet på rett kjøl. Nå står jeg opp hver dag og er glad og energisk, og gleder meg til å begynne dagen. Så hvis du ikke trives som singel, er det ingen vits i å tvinge seg til å "kose" seg i singeltilværelsen, men du bør jobbe med selvtillit samtidig som du søker etter partner. Det hjalp her! Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Hvor fant dere mannen deres? Finner mann han når man minst leter eller har dere gått aktivt inn for å finn han? HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 Dette lurer jeg også på! Hvor finne en god mann?? Som alenemor til to med meget lite fritid er det ikke så lett..' Synst det er altfor flaut og lage profil på en dating side på nett:P- Hva visst noen jeg kjenner ser det? Og det er det jo alltid noen som gjør..:/ ikke hi
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Trodde det og da jeg var gravid... Men så kom jeg over en på facebook, og vips så er man ikke singel lenger Får se hvor lenge det varer
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Men hva skriver man til en man vil ha mer kontakt med og som man liker ved første øyekast? Akkurat som alt går litt trill rundt i hodet når man får så varme følelser for han. Prøver man å møtes fort eller "snakke" lenge og om alt på nettet. HI
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Fikk nylig kjæreste etter maaaange skuffelser med menn. Huff og huff. Prøvd alt fra byliv til nettdating, ingenting funka. Men så traff jeg en kar på byen da når jeg minst forventa det og tok han med hjem, holdt kontakten med han, vi datet i flere mnd. Og nå er han kjæresten min wiii, du får ha lykke til. Dating er IKKE lett. For min del hjalp ikke nettdates, mye sprø folk der forresten. Datet en kar derfra og han er fortsatt stuck on me 8 mnd etterpå jeg sa jeg ikke var intressert. Freak/stalker som fortsatt tar kontakt selv om jeg har sagt jeg ikke vil være verken venn eller kjæreste med han. Fikk da til som; Enn sexvenner da? *oppgitt* Lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #12 Skrevet 5. desember 2011 Det at man har møtt en eller to rare mennesker på nettet betyr ikke at alle der er rare eller har noe galt med seg. Jeg har også møtt menn på nettet 2 av de var veldig spesielle og de trengte jeg ikke møte i virkeligheten for å finne det ut heldigvis. Jeg har også møtt noen hyggelige, oppegående menn som var ute etter forhold. Dessverre klaffet det ikke med meg og noen av de, men det er jo sånn det kan være. Men hyggelige menn var de alle sammen. Han ene datet jeg i en lengre periode men han var perfekt på nesten alle måter bare ikke i senga og jeg vet at det ville skape problemer i lengden for min del. Sex er såpass viktig for meg i et forhold. Snakker med flere av de innimellom om jeg møter på de eller de/jeg sender en melding som venner. Så ja det finnes noen raringer på nettet men det finnes bra menn der og. Akkurat slik som om man tar med seg en hjem fra byen vet man ikke hva man får.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #13 Skrevet 5. desember 2011 tja, jeg skriver det første som hoper inn i hode mitt Jeg prater lenge med personen før jeg treffer han, jeg tok en sjanse på denne karen og har ikke angret hittil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå