Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Bestilte for over en uke siden en vare der, og da står det at jeg skal få en mail når varen er sendt. Står på nettsiden at de skal sende samme dag om det blir bestilt før kl 14. Når jeg ikke at hørt noe eller fått noe i posten så sendet jeg en mail til kundeservice og lurte på om varen var sendt. Fikk da til svar at de holder på med varetelling og derfor er bestillingen forsinket, og at jeg får en mail når varen er sendt. Fikk heller ikkje noe beskjed om når jeg kunne forvente å få varen. Vanligvis er ikkje dette noe jeg hadde brydd meg om, men jeg syns at dette er noe de kunne gitt beskjed om når jeg bestilte, og at de i hvert fall kunne beklaget dette.. Andre som har opplevd dårlig kundeservice der?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg bestilte en kjole den 11/11 og den har fremdeles ikke kommet. Har også sendt flere mail til kundeservice ,men der tar det 1-2 døgn før man får svar. Fikk tilslutt en mail den 18/11 om at varen var sendt så da bør den komme i mrg.Syntes det er kjempedårlig service der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå