Gå til innhold

Jeg vil så gjerne bli gravid... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde det skulle gå så fort..men den gangen tar det sin tid..

5 pp. Noen syns sikkert ikke det er mye.

Men jeg har blitt så fort gravid tidligere. Føler nesten at jeg ikke kan bli gravid..er livredd for d.

Jeg er såpass gammel at dette er liksom siste sjangse å..

Har vært gravid 4 ganger..har 2 herlige barn.

Den siste måtte jeg desverre velge bort. Noe som har gjort at jeg har ventet i noen år nå, vondt å vanskelig å miste noe som er så veldig ønsket.

Tenker mye på hvem det kunne blitt..jente.el.gutt...et søsken til mine barn. Et lite barn...sukk.

Håper.. <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet hvordan det føles! hadde det forferdlig trist hver mnd. tanta kom, og håpet forsvann for den gangen. klarte nesten ikke å fungere på noen dager..

måtte ta meg sammen og prøvde så godt jeg kunne å stille meg inn på å nyte livet og ikke la det gå inn på meg, la planer fremover slik at jeg hadde noe å se frem til og ikke bare gå i vente land.. og den mnd som jeg ikke hadde håp om at det ville kunne skje engang, så gikk det 8) og sitter no i 6 mnd:)

tror jeg stresset så mye at kroppen ikke var mottakelig en periode, jeg VET det er fryktlig vanskelig, men tror det beste er å prøve å få ett mer avslappet forhold til å bli gravid. nyt livet så lenge, og planlegg ting du kan gjøre i ventetiden så du ikke har sjans til når du blir gravid så dukker det plutselig opp en ekstra strek på testen! lykke til, det ordner seg:)!

Skrevet

13.41..takk.

Ja det er vanskelig..håpet er der liksom.

Jeg slapper egentlig mer av nå en i første pp ;)

Da var jeg superspent!

Så heldig du er..og flink du var som tok deg slik sammen.Og Gratulere!

Det er vel sånn...når man minst venter d! :)

Hadde ønsket jeg kunne pakket inn en positiv gravidtest til min man i julegave! Lykkelig er et ord som faller lett da..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...