Gå til innhold

Har ALLE barn klesskap på rommene sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan velge, kommode, eller klesskap til barnet. Hva velger jeg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minsten har kommode, midtersten har klesskap i gangen like utenfor rommet, størsten har klesskap på rommet med skuffesystem inni. Velg det som passer til rommets størrelse og mengden klær som skal inn. Vintertøy kan jo fjernlagres i en bod el lign gjennom sommerhalvåret.

Skrevet

det ene barnet mitt har klesskap, fordi det er innebygget. Det andre har kommode. Jeg synes det er mest praktisk med kommode når de er små, og klesskap når de blir større.

Skrevet

vi har valgt kommode til barna våre. de har rom på loftet, med skråtak. og kommode virket mest fornuftig for plassen sin del.

så jeg ville tenkt på plassen på rommet, hva slags klær skal du oppbevare. trenger du henge plass.

Skrevet

min har kommode :) å det skal lillebor også få, når han blir eldre :)

Skrevet

Her har snuppa på 5 kommoden og ett lite skap som vi kan henge kjoler og vinterkåper i

Skrevet

to av dem har kommoder mens en har skap. På rommene sine.

Kommodene skal UT!!!!!!! jeg skal ha skap til alle 3. Er greit med kommode når det er små men nå begynner barna å bli store og penkjoler, dresser og skjorter skal gjerne henges opp.

Er litt lite hylleplass i disse skapene med kun 2 dører, vi løser dette ved å sette inn skuffeseksjon i den delen av skapet hvor man skal henge opp tøyet. Ikke sjans for at plaggene deres blir såpass lange med det første at de rekker helt ned.

Skrevet

jeg har klesskap til barna:)plass til mye mere...jeg har en tendens til å putte alt for mye i skuffer og dermed ødelegge dem:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...