Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 han hadde glemt og logge av faceboook imorges før jobb,jeg er fortiden hjemme om dagene og kunne ikke dymeg, trykkte inn på priv mld og ser at han har skrevet igår ettermiddag til ei han egentlig skulle pusse opp et hus for : hei hvordan går det ? kommer du og besøker meg snart ? det ble ingenting av oppussinga og han har ingenting ellers og gjøre med denne damen, jeg vet ikke hvor han kjenner henne fra fra tidligere av. og reagerte for jeg vurderte og sove hos min mor igår,og han maste hele dagen om ikke jeg kunne bli med hjem, helt til vi skulle hjem fra mamma , da var det at jeg bare måtte bli altså.. han satt også på facen på mob en stund før vi skulle gå. så nåå begynte jeg og lure her. muligens blitt paranoid av alle inleggene her men likevel... ikke kan jeg spørre heller for da blir jeg selv avslørt :s hva sier dere ??
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 ekkel følelse.. :S jeg hadde blitt redd men syns du ska spørre han
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 det blir bare rodd vekk, så en samtale på mob hans med eksen en gang hvor det sto at han savnet henne også osv. dette klarte han ro vekk med at den var kjempegammel,ikke vet jeg.husker ikke om jeg sjekket dato osv på mld den gang :s jeg har facen hans oppe og håper bare hun svarer iløp av dagen foreløpig. men ja utrolig ekkel følelse
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 huff, liker ikke slike menn, jeg blir helt paranoid av å lese her inne til tider.. men du har jo navnet hennes, søk henne opp på gulesider, å send en sms.. ^^
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Hold et våkent øye med ham videre. Ingen vite å konfrontere ham enda. Hadde det vært blodseriøst hadde han nok vært mer nøye med å skjule sporene sine.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 hei, huff, ikke lett dette. jeg tror jeg ikke ville sagt noe helt enda. men holdt øynene oppe å sett om han oppførte seg misstenkelig. ventet et par dager for så å ta det opp. ikke lett å føle på utroskap. har vært der selv og det er forferdelig. lykke til. foresten det "positive" er jo at han skriver: kommer du å besøker meg snart?- og ikke kommer du å besøker meg snart IGJEN? ...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 De er ikke så flinke til å skjule sporene sine. Min erfaring er at det glipper med jevne mellomrom, selv om de antagelig har tenkt seg å være veldig nøye. Forøvrig fint med Iphone: der kan du ikke slette ett og ett oppkall, du sletter enten alt eller ingenting. Og det er jo rimelig mistenkelig hvis man har tom oppkallsliste...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 hehe ja du har et godt poen der 11.46 ikke lett dette nei, jeg får nok vente og se det ann ja. bare det at dette vil vel bli sletter etter svar eller etterhvert,skal jeg bare glemme det da om jeg ikke finner ut mer ?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Synes ikke du skal glemme det, du skal bare vente og observere. Hvis han har noe galt for seg, vil du finne det ut etter hvert. Altså nå når du har blitt oppmerksom og før han tror du mistenker noe. 11.49
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #10 Skrevet 21. november 2011 Klarer du det??? Dette hadde jeg aldri klart å ikke finne ut av!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Tro meg: han kommer til å avsløre seg.... Og hvis det ikke skjer noe avslørende, så har du vært mistenksom unødig, og da er det jo fint at du ikke har konfrontert ham. 11.49
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #12 Skrevet 21. november 2011 jeg får nok pent sitte på sidebenken og vente ja :s er vel ikke nok og konfrontere han med iogmed at jeg vet han kommer med en bra unnskyldning når jeg ikke har mer og gå på.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #13 Skrevet 21. november 2011 en ting du kan gjøre er jo å avtale en dag du skal sove hos moren din som du sa han maste om sist, og følg med om han oppfører seg på samme måte, så kan du jo bare komme hjem iløpet av kvelden som en overaskelse
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #14 Skrevet 21. november 2011 Enig med siste. Når mistanken først er sådd er det viktig å finne ut av det. Hilsen en som har vært der, og som aldri hadde funnet ut av det uten litt "jobbing"
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #15 Skrevet 21. november 2011 Jada, jeg mente ikke at HI skulle være passiv. Mange snublesteiner man kan legge ut for en "ivrig" mann. det å passe på å komme hjem på uventede tidspunkter er en måte. Å stille inn passajersetet i bilen hans på en litt spesiell måte og følge med om det blir forandret, er en annen som jeg selv har brukt med stort hell. Følge med på om han endrer vaner, følge med på bankutskrifter (hvis dere har felles økonomi), legge merke til om noen personlige eiendeler plutselig mangler. Om han plutselig får behov for å reise og overnatte i jobbsammenheng eller om kameratene plutselig inviterer ham med på turer... MYE man kan se og legge merke til. 11.49
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #16 Skrevet 21. november 2011 "foresten det "positive" er jo at han skriver: kommer du å besøker meg snart?- og ikke kommer du å besøker meg snart IGJEN? ... " Helt uenig. Å planlegge utroskap er jo like ille som å være utro. Hvis jeg lenker fast mannen min til hjemmet resten av hans liv så kommer han aldri til å være utro, men hva hjelper det om jeg vet han hadde kasta seg over første og beste dame om jeg slapp ham fri?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #17 Skrevet 21. november 2011 Høres ut som en uskyldig flørt. Men jeg har et litt råttent tips til deg! Prøv å ta denne replikken: "vet du hva, jeg traff Britt (eller hva nå denne damen heter) på gata i går, og vet du hva hun sa? Hun inviterte oss hjem til henne på besøk. Skal jeg ikke ringe og høre når det passer at vi kommer?" Så ser du nøøøøye på ansiktet hans når han svarer. Hvis han sier "Ja, det gjør vi! Hun har faktisk invitert meg via facebook også." er det garantert helt uskyldig. Hvis han er tent på henne, men ikke er i et forhold med henne, sier han bare "Tjaaa, gjorde hun det? Syns du vi skal det?". Da betyr det at han plutselig får en av sine illusjoner knust - da begynner han å tenke at kanskje hun ikke er interessert likevel. Problem solved. Han vil neppe våge å ta det opp med henne igjen. Sier han "Nei, det gidder jeg ikke, hva skal vi der da?" el lign, er du likevel et skritt nærmere en løsning. For da kan det bety ett av to. Enten at han ikke har noen interesse av å se henne uansett, og at det er totalt uskyldig, eller at de faktisk har noe på gang, og han skjønner at han er avslørt. Om han ikke skjønner det der og da, skjønner han det når han kontakter dama igjen og spør hvorfor hun ba deg hjem. Hun vil svare at det aldri har skjedd, og han vil forstå at du er "onto something".
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #18 Skrevet 21. november 2011 jeg syns du skal sende henne en melding på telefon hennes! eller spørre mannen din, ikke vits å gå rundt grøten, å lage feller for han. hvis du spørr han direkte, skjønner du fort om han svarer ærlig eller ikke. når man er i et forhold må man jo tåle at man stiller litt tøffe spm. til tider? spørr hvem hun er, å si at det er vanskelig å stole på han når han sender slike meld. på facebook til hun. åsså sier du FØR han for snakket, at du skjønner han også, hvis han syns det er vanskelig å stole på deg, siden du var ine på facebooken hans. at dette er noe dere må jobbe med..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #19 Skrevet 21. november 2011 tro meg jeg skal holde øynene oppe ja, og muligens prøve meg på noen feller, for det gnager litt å ikke vite :s å sende henne mld tør jeg ikke, har ikke sett noe svar fra henne enda,så føler ikke jeg kan det. spørre han rett ut blir bare pratet vekk og da er han evnt ekstra forsiktig etterpå, så jeg skal heller følge nøye med .takker for gode tips
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #20 Skrevet 21. november 2011 hei.har vert ute siden tidligere idag,og snek meg til å trykke på mld hans på facen nå siden siden sto oppe. han har slettet mld jeg så tidligere da har han mest sannsynlig fått svar og dette sier meg bare at han skjuler noe ( og jeg kan ikke finne ut av det nå hvis jeg trykker på navnet hennes på chat så får jeg vel ikke opp mld der heller siden det er slettet på innboks ? hi
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #21 Skrevet 21. november 2011 Hvorfor skulle han skrive det hvis han ikke mener det?Samboer mener det lukter muffens...:-(
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #22 Skrevet 21. november 2011 jeg klarte trykke på henne på chat nå og der lå fremdeles mld han han hadde skrevet som jeg så tidligere,men ikke mer ..det er bare det at han har slettet tråden på innboks så jeg lurer på om han har fått svar der.. hva gjør jeg nå da ? skal snart gå og legge meg med denne mannen..
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #23 Skrevet 21. november 2011 da spør du han. det kan hende det ikke er noen ting
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #24 Skrevet 21. november 2011 du kunne jo ha sett på chat historikken?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #25 Skrevet 21. november 2011 jo men han vil jo uansett ikke inrømme noe selfølgelig, og da får jeg aldri vite.. biter det i meg litt til og følger med.. ekkelt bare. er gravid og,så litt mye følelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå