Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 jeg er utrolig deppa for tiden. morfaren min blir bare mer og mer syk. vi besøkte han på lørdag og han så helt fjern ut. han hang ikke med på samtaler, klarte ikke spise selv. hele ansiktet hans bare hang på en måte. det var så skremmende og se han slik. jeg har pratet med mamma om det. og hun sier at han ikke har veldig lenge igjen. og det gjorde meg mer trist. heldigvis legger ikke barna merke til hva som foregikk med oldefaren dems. jeg snakker nesten ikke, depper veldig. lei meg,
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Uff da Det er ikke noe kjekt det der! Husker når morfaren min var på sykehuset, han bare låg der med ledninger overalt, i koma.. Bare synet fikk meg til å knekke sammen Bare besøk han så ofte du kan! Og hold han i handa og snakk med han! Det vet jeg de setter pris på!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 jeg skal prøve og ta med meg ungene dit ofte som mulig. er så trist og se han slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå