Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Hei. Jeg er firebarnsmamma til fire herlige barn, der den yngste er ca 10 uker og den eldste er 13. Har en flott ektemann og hus og bil og hele pakka. Likevel føler jeg at tiden går sakte, at jeg ikke føler det jeg burde føle og jeg gråter ofte. Gråter når jeg er alene vel og merke. Mannen min har en sånn jobb at jeg ofte har problemer med å få til tid for meg selv. Jeg kunne tenkt meg å trene mer, være mer med venner, se en film på kino etc. Dette er selvsagt ikke en selvfølge når en har baby i hus og det er greitt. Men nå føler jeg at jegALDRI kan gjøre sånne ting fordi vi ikke får det til å gå opp i timeplanen for dager, uker..år... Sukk. Akkurat nå er jeg en sliten mamma som ser mørkt på alt, og har ingen å snakke med om dette. Det er veldig vanskelig å være mamma, kone, "hushjelp", sjåfør, venninne SAMTIDIG! Jeg får det ikke til. Er det fælt av meg å tenke at "jippi, det er mandag og jeg kan sende barn på skole og barnehage"?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Nei, det er definivt ikke faelt av deg! Jeg er mann, saa kanskje det er litt annerledes, jeg vet ikke, men jeg er i hvert fall i kjempehumoer naar mandagen endelig kommer etter en slitsom helg. Jeg tror det er rimelig vanlig aa tenke slik, i perioder i hvert fall. For min del har det blitt bedre etterhver som barna har blitt litt eldre, men med baby paa 10 uker vil jeg tro det er rimelig normalt aa oenske seg langt vekk veldig mye av tiden!
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #3 Skrevet 22. november 2011 Det var egentlig godt å høre! Jeg trøster meg ofte med at dette kun er en liten periode i livet, men likevel er det ganske vanskelig å være fornuftig i hodet midt i kaoset om du skjønner...
Anonym bruker Skrevet 22. november 2011 #4 Skrevet 22. november 2011 12:37 her igjen, ja, det er er periode, ja. Jeg hadde det paa noeyaktig samme maate som deg inntil for et par aar siden, naar jeg endelig begynte aa foele at jeg fikk hodet litt over vannet igjen. Saa staa paa, det gaar over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå