a'Nöel Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg husker så godt at jeg så en "film" om ei lita jente som skulle bli storesøster, og ikke var helt fornøyd med at hun måtte dele moren sin med en annen. Hun fikk en liten dukke som lå oppi ei lita kurv av bestefaren sin da søsteren ble født husker jeg, så gikk hun i rosa kjole og hvit hatt;) Husker også at storesøsteren skulle passe på lillesøsteren ute i hagen, så skjedde de tnoe som gjorde at moren ble sint på henne. Syntes dette var en så koselig film, og jeg har lyst til å se den igjen, og vise til min datter som snart skal bli storesøster.. Håper noen husker...
Gjest Lilu87 Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg synes å huske noe om ei jente som het Rosa Isabella og hadde en lekestue som het sukkertoppen. Ringer det noen bjeller?
smiley 3 Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 home.online.no/%7Egroennsl/barnetvtvseriene.htm Kanskje du finner den her....
Sanna28 Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 det var den serien (?) om hun Rosa. Hun fikk en dukkestue i hagen som var helt rosa. Hun tror jeg fikk en lillesøster. Også fikk hun en valp også? Ellers tenkte jeg på en dansk serie med ei som fikk et søsken... men jeg husker ikke helt.
RockMama Skrevet 22. november 2011 #6 Skrevet 22. november 2011 Hvis det var om Rosa, så het hun Rosa Mirabella. Ikke Isabella. http://www.nrk.no/programmer/sider/rosa_mirabella/ Men jeg aner ikke om det var hun som fikk et søsken.
a'Nöel Skrevet 27. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2011 Takk alle sammen! Det er nok Rosa Mirabella! Jeg mener å huske at hun hadde en rosa lekestue ute i hagen også Skulle bare ønske jeg kunne finne denne episoden på nett, men det så ikke ut til at den ligger ute... Menmen, nå har jeg iallefall navnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå