Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Jeg hadde trodd at i vårt samfunn med all den info vi har om røyk. At folk ville slutte? Jeg har mistet noen pga røyk... Jeg har selv røyka fram til jeg fikk barn.. desverre! Men det gikk opp for meg at jeg vil IKKE utsette mine barn for en mor med kreft og det som følger med den. Er det ikke nok farer her i livet uten at vi faktisk FRIVILLIG skal utsette oss for døden? Har vært røykfri i 15 år
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Personer som røyker er bare dumme i hodet! Det er derfor de ikke forstår det selv!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 deilig med røykepause når jeg driver å vasker huset.. hilsen dumme men lykkelige meg ha en fantastisk dag!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Kjære 10.51 og noen dager mindre å leve... sukk
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 De fleste røykere hater det selv! Jeg vil ikke røyke, jeg hater at jeg gjør det. Men jeg klarer ikke lavære. jeg har sluttet mange ganger, men blir utrolig deprimert og kjempesinna. Omgivelsene rundt meg har det bedre når jeg røyker! Har selv en samboer som hater røyk, som har mistet sin mor pga røyking men likevel, når jeg sluttet ba han meg begynne igjen fordi jeg forandret meg sånn! Flott at dere som har sluttet klarer det, men alle er ikke like!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Jeg blir også veldig frustrert over røykere . Min mor røyker, hun har astma og burde IKKE røyke. Min svigermort har kuttet ned, men hun hoster som en khols (staves det slik?) pasient. Min veninne begynte nylig å røyke, hun stinker konstant røyk, og babyen min stinker røyk når hun har holdt henne, men jeg sier ingenting. Jeg har to nære slektninger som døde av lungekreft. Er redd for at veninne, mor og svigermor kan få kreft, men holder munnen min, for vet det ikke jhelper å mase.... trist håper min datter ikke begynner å røyke...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 hehehe svigermort...en ny fiskeart det kanskje...jeg har en del trykkleifer ser jeg...beklager det
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 værste er at de stiller seg så nære døra på cafer, kjøpesentre osv, så alle som skal inn eller ut blir forpesta av røyken dems.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå