Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 For ca tre uker siden fikk jeg litt stikkende smerter i brystet, var ikke hele tiden så tenkte ikke så mye over det. Etter noen dager fikk jeg tørrhoste som etter noen dager igjen utviklet seg til voldsom hoste døgnet rundt med mye slim. Egentlig ikke noen andre forkjølelsessymtomer, men hadde vondt i hodet, litt feber som kom og gikk og utrolig slapp. Var hjemme i fire dager (med sykt barn), ellers hadde jeg nok karret meg på jobb. På fjerde dagen (fredag) gikk jeg til legen som sa at lungene hørtes fine ut men at det var slim der. Hun skrev ut antibiotika. Nå har jeg tatt antibiotika i 3 dager men fortsatt ingen bedring. Hadde 37.7 idag når jeg våknet og orket rett og slett ikke dra på jobb da jeg ikke har sovet noe spesielt i natt. Tenker litt på lungebetennelse men det utelukket jo legen på fredagen.. Idag er jeg hjemme uten barn så skal bare slappe av og se om det hjelper, men er jeg ikke bedre i morgen blir det vel lege imorgen. Da kan jeg ikke bruke mer egenmelding lenger heller.. Vet jo godt at ingen her kan hjelpe meg, men er det noen som har hatt noe lignende den siste tiden med erfaringer og gode tips? Er så usikker på om jeg skal "presse" meg og gå på jobb eller være hjemme og pleie meg selv. Har aldri vært sykemeldt og bruker egenmelding veldig sjeldent til vanlig, men nå føler jeg meg rett og slett ikke frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå