Gå til innhold

Er det bare jeg som synes tatovering er helt Harry???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det er så kult lenger nå som "alle" har det. Nå finnes det nesten ikke noen "ren" hud lenger som ikke har blitt tegnet på.

Skal vedde på at om kanskje 5-10 år så er tatoo er helt ut, og nå sitter det mange der og angrer. Verste tatovering jeg har sett må være Henriette Lien sin. Noe så Harry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er pent såfremst det er en ok tatovering og ikke for stor:)

jeg skal ha 3, en liten i nakken, en liten igjen ved bukselinningen, en liten på korsryggen...

Skrevet

Men alle har jo det, da er det ikke så ordinært lenger. Innrømmer selv at jeg synes tatovering var skikkelig kult før, men det var før alle skal ha det.

Skrevet

vell, det var ganske så vanlig før også, stort sett alle venna til pappa har tatoveringer(50 årene).....

Skrevet

Deg om det :) Vi er isåfall fryktelig mange harrytasser her ute, ifølge deg da. Og det er faktisk helt greit det, siden noe jeg finner harry er de som må navngi folk og snakke bak ryggen deres. Du skal få meg til å vurdere deg halvveis med respekt om du sender en mail til Lien og sier det samme rett til henne som du gjør her ;)

Skrevet

hvilken tatovering har hun da??og hvor?

Skrevet

Da skulle du sett min..den er harry den..men når jeg får fikset den litt så blir den fin!

Nei folk kan gjøre akkurat som de vil..jeg bryr meg fint lite om hva de vil ha på kroppene sine.

Skrevet

det synes jeg også! Jeg er så glad for at jeg ikke har tatt noen i mine yngre dager, det virker jo mere unikt enn de som har :-)

Skrevet

Det er noensmhar laget et innlegg om at det ikke er lov å skrive noe negativt om kjendiser...blir dette da slettet om Henriette L????

Synes det er rart isåfall er det maaange innleg som burde bli slettet.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg har over gjennomsnittet mange, men det er ikke fordi det er in, eller kult, det er bare meg, og jeg har hatt det i tankene siden jeg var lita.

Men jeg er også en av de som syns det er veldig pent når folk har helt ren hud. Det dummeste jeg ser er alle disse sosse guttene/jentene som har tatt en hel sleeve bare fordi det er in...Det blir sykt dyrt og smertefullt å fjerne det om 10-15 år når det ikke er like kult lenger.

Jeg har mitt på det tørre, tar tatoveringene mine for MEG, ikke for at andre skal syns det er kult.

Skrevet

Er vel bare ei dib-høne som ikke tåler svar på tiltale tenker jeg..mange av dem her inne for tida.

Skrevet

Stil kan man vel diskutere i det uendelige og aldri bli ferdig, heldigvis!!

Jeg har begge armene fulle av tattoveringer og er faktisk litt enig i at

noen tattoveringer er harry. Jeg har jobbet på en tattooshop og når folk kom inn å skulle ha en tattoo bare for å ha det, da blir det harry.

Alle de som har mote tattoos, som stjerner ala Rihanna, tribal for en del år siden, navnet til barna sine i store gotiske bokstaver nedover armene,

tribal i korsryggen osv.

Men har du resten av stilen og du faktisk tar det for DU liker det, ikke at det er tøfft så synes jeg tattoo er noen av det feteste som er.

Godt vi er ulike. :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Blir litt sånn som da vi var 16 og skulle ha blått hår osv. Jeg innså heldigvis at min stil forøvrig, klærne og personligheten min, ikke matcha en oppsiktsvekkende hanekam, og at det ville være et rent mote-stunt om jeg hadde gjort det. Men hår gror ut, og kan ellers farges over, hvis man skulle angre. Tatoveringer er varige. Jeg holder med 10.55, tatoveringer med barnas navn og diversen motepåfunn er blodharry. På en og annen person som virkelig kan bære en tattis, kan det være tøft, riktig og pent.

Skrevet

Jeg er helt enig med Hi... og er en av de få i min krets som ikke har det

Skrevet

en tatovert kropp er bare så tiltrekkende for meg, og jeg selv har armene fulle, fordi jeg elsker tatoveringer, ikke fordi det er inn denne trenden som kom etter la ink osv håper jeg blåser over snart, siden disse snørrungene tar det bare for å være inn som dere sier. men jeg synes det er MYE mer harry med disse damene som har en tatovering midt på armen feks enn de som har full sleeve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...