Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Er det sånn at jeg kan få det gjort samtidig som fødselen eller er det bare ved keisersnitt? Dette er garantert siste babyen her...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Jeg vet i allefall at jeg skal gjøre det samtidig med keisersnittet. Ta det opp med legen din ;-) Du må fylle ut en fullmakt i såfall...
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Kun ved keisersnitt du får det samtidig, det er jo et inngrep i full narkose.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Ok. Jeg får nok ikke keisersnitt med mindre det blir haste keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Men det er fort gjort senere, altså. Dagkirurgi og du er hjemme om kvelden igjen. Anbefales;-)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Du kan jo også sjekke om du får planlagt keisersnitt i og med at du gjerne vil steriliseres også. vet om en som fikk det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå