Gå til innhold

Gleder meg til P-pille for menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer på markedet. Så kan dei proppe seg med den dritte og vi kvinner slippe unna all den dritte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

08:50 - ifølge forskere er p-piller for menn helt uten bivirkninger. De har jo selvfølgelig ventet mange nok år før de slapp disse pillene på markedet for å forsikre seg først at menn ikke får noen plager av pillene. Ikke så nøye med oss damer...

Og jeg gleder meg ikke... de fleste menn jeg kjenner er mye mer distre enn samboerne/konene, og tror nok det blir langt flere "uhell" på grunn av glemt pille, enn det er i dag.

Skrevet

Topp det du skriver så kan dei få seg ein på tryne at det ikkje er så enkelt for kvinner heile tiden. Så vi kan slenge med leppa tilbake. Kan dei få oppleve korleis vi har det.

Skrevet

P-piller for kvinner er forsåvidt jeg vet frivillig!!! Jeg har aldri spist disse, og kommer aldri til å gjøre det heller. Fins kondomer, kobberspiral osv...

Skrevet

Jeg gleder meg også til p-piller for menn kommer.

Skrevet

Tror HI vil fram til at mannfolka kan klaske i seg den Ppillen og vi kvinner slippe unna alle dei produkta vi må ha i oss av prevansjon.

Skrevet

Tror (og håper) at det blir skikkelig a-ha-opplevelse for menn som plutselig finner ut at man faktisk kan lett glemme pille en dag, at ingen piller er sikre osv... Tror du ikke det blir masse hyling om at dama har sikkert vært utro, saksøking av p-pilleprodusenter og diverse andre panikkanfall? :P

Skrevet

Når tid kommer den da? Synes jeg har hørt at denne pillen er rett rundt hjørne i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...