Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Mini har omgangen, og vesla er småvarm..og vi må handle..Tenker jeg blir en lite populær person på butikken i dag, siden jeg må ta med begge to..Men, sånn er det å være alenemamma, det er ikke alt som kan planlegges. Men det jeg egentlig lurer litt på, jeg bruker å halvblande farris og eplejuice til største når hun er kvalm, det går vel greit å gi det til en 1 åring og? (Lurer bare, siden størsta ikke var spysjuk på den alderen..)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Ja bare gi Jeg bruker å gi svak blåbærsaft, siden det skal binde magen litt og gir mer energi. Bare som et lite tips om ikke farris og eplejuice funker
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Takker Han er ikke direkte slapp, har spydd et par ganger og levert ei bleie jeg ikke ville gitt min verste fiende, men humøret hans er på topp Tar med blåbærsaft og jeg hi
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg henger den løst over styret, den dulter ikke, men man må da ha strammet inn skulderreimen til det innerste Ser at mange har den dinglende nesten i bakken, og det er jo feil, den skal henge høyt oppe!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Henger hva? blåbærsafta eller spysjuka?
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Pokker ta altså. Man tar ikke syke barn med seg ut! Har du ikke familie eller venner som kan hjelpe deg? Pga folk som deg så må jeg ta stoooore forhåndsregler for å kunne overleve hverdagen, og det gjør meg fly forbannet hvor lett enkelte tar på ting.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Det er ikke alle som har nettverk rundt seg. Du får slutte å handle selv da, siden du må ta stooore forhåndsregler.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Nei, jeg har ikke hverken familie eller avlastning i form av familie, som bor femti mil unna, eller venner som er enten på jobb eller skole. Så hvilket annet alternativ har jeg? Jeg må faktisk ta dem med..og jeg kan ikke gå til hver eneste person jeg ser og spørre om de blir plaget av at mine barn er med, selv om de ikke er helt i toppform. Jeg har forståelse for din situasjon, men igjen: hvilket annet alternativ mener du finnes? hi
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Er da vel ikke noe problem med syke unger på butikken??? Det er jo bare å la være å stoppe opp ved siden av dem, la være å snuse ned i vogna deres og rett og slett gå til neste reol hvis du hører en snørrete unge på baksida....... Greier man ikke å styre seg selv unna syke unger på butikken er det i hvert fall ikke ungen/foreldrenes sin skyld. En annen bagatell er at ikke alle unger som er for syke til å være i barnehage eller på skolen samtidig er så syke at de trives kun hjemme i senga/sofaen. Noen er faktisk såpass bra at de godt kan bli med å få handlet litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå