Gå til innhold

Hvem er våken og hvorfor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har snudd døgnrytme.

Har fådd unna en go del husarbeid da :-)

Hva med dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er våken, fordi min sønn syntes at det å starte sirkus 03:34 var topp stemning.

Så nå sitter jeg her. Forbanna, trøtt og lei...

Skrevet

Har også snudd døgnrytmen fullstendig. Gravid og plaget ;-)

Skrevet

Disse gravidplagene altså ;)

Jeg har satt på stekeomen for nåå av alle tider fikk jeg lyst på pizza ! :D

HI

Skrevet

Her og.. Gravid, over en uke på overtid. Våknet av at jeg klødde! Huff. Bra jeg skal til jordmor om fem timer. Pleier i og for seg å være våken fra 04-06 for tiden da, så begynner nesten å bli vant til det ;-)

Skrevet

Drømmer så voldsomt og får ikke sove igjen, Våken to timer nå... gjeeeesp.... lang dag på jobb i morgen, så jeg håper fortsatt på mer søvn.

Skrevet

gravid her og.. Stod opp fordi jeg var så sulten.. Spiste en rett i koppen spaghetti carbonara, som gjorde meg kvalm! Hvorfor oppdaget jeg ikke det underveis, men måtte spise opp hele greia? .. Pføy, nå ligger jeg og "gulper" på sofaen... ;-)

Skrevet

05:00 her igjen. Har forresten et tips til netter hvor man bare våkner litt, og skal prøve å sovne igjen, i tilfelle dere ikke vet det. Spis en banan og gå og legg deg igjen. Funker som en liten sovepille for voksne. Jeg spiser mye banan for tiden..

Skrevet

Liker ikke tenketida før jeg sovner, sitter heller oppe og ser private practise...

Skrevet

Den med banan var god, skal prøve det =)

Skrevet

God morgen! :) Jeg er våken fordi min kjære akkurat dro avgårde til skolen. Jeg skal uansett opp om en halvtime, så gadd ikke helt å sovne igjen. Gjesp... TRØTT

Skrevet

God morgen!

Tror dette blir en strålende dag. :)

Hva skal dere i dag ?

Skrevet

Nattamming av forkjøla nyfødt er ikke bare bare... vært oppe siden 4, og gadd ikke legge meg siden resten av huset snart skal stå opp, men håper jeg får sovet litt senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...