Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #1 Skrevet 21. november 2011 Er det de samme som tatoerer seg som røyker?? Vet mange røykere som ikke har tatoo, men kjenner faktisk ikke en eneste en som har tatoo, og som ikke røyker/har røkt..... Er det en sammenheng?? OG bosted?? er det flere fra ett sted som tatoerer seg som fra ett annet sted?? Eller er det omtrent likehøy prosent andel uansett hvor man bor?? (altså innenfor tilgjengligheten osv)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #2 Skrevet 21. november 2011 Du har nok rett når det gjelder 30-, 40-, og 50-åringer. Men blant de som er 20, er det blitt så vanlig med tatoveringer uansett miljø. For cirka 50 år siden var det bare gamle sjømenn som hadde tatoveringer.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Jeg kjenner mange som ikke røyker, men som har tattovering. Syns det blir for dumt å si sånne ting som det der.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #4 Skrevet 21. november 2011 Jeg har 2 tattoveringer. Den første tok jeg når jeg røyka og nr. 2 tok jeg når jeg ikke røyka
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #5 Skrevet 21. november 2011 Takker for litt oppklaring... Nå er jeg snart selv 35 år, så kanskje det bare er slik i min omgangskrets... Det var ingen påstand, bare ett spørsmål, nettopp fordi jeg lurte på dette her... (sent på en fuktig kveld ble det tema...) Uansett... takk for svar. HI
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 Jeg er 40 år og har 5 tatoo og aldri røykt.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Vel, da er det antagelig bare i min omgangskrets det er slik =D
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #8 Skrevet 21. november 2011 Jeg er 28år, ikke røyker, bor i "vestkant" bydel i en middels stor by... Og har tattoo, OG har hatt 3x piercing... Nå har det lite sammenheng, men tidligere var det nok det. I sverige har trenden vært større, og for noen år siden var det mere av det iblandt unge der i "utkant" byer en det var i Norge...men nå begynner vi å komme etter.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Jeg røyker, men har ikke en eneste tatovering. Min eks røyker ikke(har aldri gjort det), og har den styggeste tatoveringen jeg har sett..... Og jeg kjenner flere med tatoveringer som ikke røyker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå