Gå til innhold

Alene til storbyen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til Oslo i forbindelse med jobb, kommer inn til Oslo S i 9 tiden på kvelden og skal ligge på et hotell 5 min unna. Kjenner jeg er smålig skreptisk til denne gå turen over inngangen til Oslo S alene og inn i det som ser ut som en bakgate på kartet...

Noen Oslo boere som kan fortelle meg om jeg er hysterisk eller bare fornuftig som tenker på dette??

Hilsen stavanger jenten som aldri har vært alene i Oslo før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...Den over her er IKKE hi!

Uansett, jeg skal bo på thon i Sternersgata.

Skrevet

Kanskje taxi er det lureste, har jo skjedd en del ting i Oslo den siste tiden dessverre.

Skrevet

Det er ikke der disse tingene skjer og antakelig går det kjempefint. Men er du bekymret, ta taxi. Det står masse taxier på OsloS, og det koster ikke stort den lille svippen.

Skrevet

9-tida på kvelden er ganske tidlig, så tror jeg ville tatt sjansen. Sist vi var ved Oslo S gikk det noen i nærheten og samtalte om hasjkvalitet eller lignende. Men det var egentlig ikke farlig, selv om det jo var en tankevekker.

Det frarådes vel å gå på Youngstorget i mørke, som ligger et par kvartaler bak hotellet ditt. Jeg mener altså du kan nå hotellet ditt til fots. Men man skal aldri si aldri...

Skrevet

Du er ikke hysterisk når du ikke er kjent, men den strekka der er fullstendig uproblematisk kl 9 om kvelden. Det vil ikke være folketomt noe sted mellom Oslo S og det hotellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...