Gå til innhold

Brun utflod/mens- Jeg trenger deres erfaringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veit at det sikkert florerer av slike spm. her, men jeg trenger nå hjelp, og håper du tar deg tid til å svare selv om du har svar på akkurat det samme 4 ganger før.

Har prøvd å bli gravid i en periode, og nå, da mensen skulle komme var den bare brun. Det har den vært i 3 dager, med ørlitte grann rødt blod innimellom.

Jeg vet at det kan blir brunt fordi det har ligget lenge og ventet o.s.v., men spm er:

Hva er deres erfaringer med brun mens/utflod? Noen mener det er et gravidtegn, andre at det betyr at det vil være vanskeligere å bli gravid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun erfaring med brun utflod mens jeg var gravid (6 uker på vei ca) og da var alt supert. Tror ikke brun utflod betyr noe som helst i prøveperioden egentlig og for meg heller det mer mot en graviditet enn noe annet. Det hadde jeg trodd i alle fall! Det kan være en festeblødning eller noe kanskje? Ta en test og se! :)

Skrevet

Takk for svar, var litt beroligende. Har bare hørt at tilfellet kan være at graviditet blir vanskeligere, å da blir jeg så urolig...

Hatt det siden fredag, mengde varierer, nå er det nesten ikke noe..

HI

Skrevet

Det kan være begge deler... for noen er det et tegn på SA...

Skrevet

Er på 4 dagen nå, ikke mye, men bare litt. Ikkeno friskt blod.. liker det ikke.

HI

Skrevet

Har aldri hørt om det før. Sorry, men ville nokk kontakta lege.

Skrevet

Jeg hadde brun utflod fra uke 4 til uke 12 nesten jeg.

Uke 4 når jeg skulle ha mensen, begynte den som normalt, brun utflod med bittelitt blod. Men etterhvert som dagene gikk utviklet det seg ikke til noe mer. Men jeg tenkte ikke mer over det.

Den brune utfloden varte, men var ikke kjempemye. Når jeg skulle ha mensen for andre gang skjedde det ikke noe mer den gangen heller. Først da slo det meg at jeg kanskje skulle ta en test og den viste positiv.

Er fremdeles gravid og går bare rundt å venter på fødselen. Babyen har det bare bra i magen.

Skrevet

Da kan man jo fortsatt håpe, men ikke for mye, for da blir det bare nedtur. Får bare vente til andre mens er ventet. Er somsagt ikke mye,mye mindre enn vanlig mens..

Lykke til med fødselen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...