Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Hver eneste måned når mensen skal komme er jeg like nervøs. Kommer den eller ikke? Går på pilla og kan IKKE bli gravid nå!! Er kjempenøye med å ta pilla, glemmer jeg den en gang, gjør jeg nøyaktig slik det står jeg skal gjøre, og bruker kondom i 7 dager. Nå er jeg i den pillefrie uka og venter og venter! De siste månedene har mensen kommet på dag 3 uten piller, og når er jeg på dag 4!!!! :( Kommer ikke til å klare å få sove!! Skal det være sånn? Skal det ikke gå an å stole på p-pilla? Eller? Årh vet ikke hvor jeg vil med dette en gang
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Jeg har ikke blitt det selv, men kjenner flere som ble gravid selv om pillen ble riktig tatt. Skal man være HELT sikker, så må man avstå fra sex. Jeg ble gravid pga jeg glemte en pille Visste om det, så jeg tok den beste sjansen jeg noengang har tatt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Men den utsettes faktisk av at du bekymrer deg! Hvis du ikke tenker på det, så kommer den hilsen 21:50
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Takk for svar:) Tenker på det og er bekymret hver eneste måned!!! Er slitsomt! Kan ikke akkurat avstå fra sex, tror ikke samboeren min blir så happy! Men jeg blir gravid bare han tar på meg! Nå har vi 3 barn, og er ikke klar for et til (enda...) Men er det noe som er sikrere enn p-pille? Spiral?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå