Gå til innhold

Jeg er så stolt over Mette-Marit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er så vidunderlig flott, naturlig, ekte, vakker, intelligent og ærlig. Fantastisk dame!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også forandret innstilling til henne. Jeg var ikke så veldig imponert over henne tidligere, men derimot:)

Også er mitt inntrykk at det dem har sammen er så vakkert <3

Skrevet

Jeg er veldig glad i hele kongefamilien jeg! Mette-Marit har vært med på å forsterke folkeligheten våre kongelige utstråler. Det er ikke mange kongehus i verden som kan skryte på seg en slik samlig av borgerlige kongelige;)

Hun er så normal, så ekte og varm. Hun er en av oss! Hun mamma, kone, kronprinsesse og så veldig mye mer!

Hun er en av de få kongelig i verden jeg ser for meg tørker seg selv i rompa.

Skrevet

Jeg syns hun virket mye mer ekte før hun ble sammen med krompen... Jeg kjente henne privat, og hun har forandret seg til det negative.. Hun er blitt falsk, og sier skjeldent EGNE meninger i media... hun er som en katt som føyer seg etter de menneskene hun snakker med. Jeg kjenner henne ikke igjen i media, slik som hun var privat. Nei hun har ikke bare vokst seg til.. hun var mer voksen før, da hun var mamma for marius...

Skrevet

jeg er kjempeglad i hele kongefamilien vår :D

Skrevet

Jeg er enig, har alltid likt henne.

Skrevet

Ja er så glad i noen som elsker og handle dyre merke kleder og etc.

Korfor kan ho ikkje handle nøytralt som alle andre, det er jeg og du som betaler det.

Skrevet

Men dersom du ikke kjenner henne lenger, hvordan kan du da si at hun ikke er slik hun fremstår i media, og at hun ikke har vokst seg til? Hun kan jo da ha forandrett seg mye siden du kjente henne?

Skrevet

Hun er da fortsatt en bekjent.. men orker ikke mye av det falske vesnet, så når jeg vet hun er bedt, så avlyser jeg.

Skrevet

Stolt!?!

Jeg er flau, jeg. Hun er da en sørgelig person. Og så skal hun representere Norge. Huff. Hun og Haakon burde si fra seg tronen.

Det verste jeg vet er når de inviterer de fattigste på middag...der står hun i sine ultra-dyre klær og smiler som en helgen. Grøss.

Skrevet

hva med henne er det som er så sørgelig?

Skrevet

21.48, du høres heller ut som en sjalu bekjent, og det er vel det du egentlig er.

22.05, da må jo hele kongehuset være ett sørgelig syn og en stor flause, for det er vel ikke bare Mette - Marit som står i ultra dyre klær og smiler til de fattige...

Skrevet

Til 2215

Ja, alle er vel sjalu når man ikke liker en person som du liker. Herre gud, du er så patetisk.

Og jeg er enig med 2205. Man ber fattige mennesker hjem til seg selv som stort sett sulter hver dag. Vet ikke hvor endene skal møttes osv, også blir man møtt med folk som går i dyre designe klær og hele pakka. Jippi:):) Ja, de har jo fått kost seg og hilst på kongefamilie osv, men hva skjer videre i livet dems? ser ikke at det har blitt bedre...dessuten så gjør ikke kronsprinsparet så mye heller. De går jo bare rundt og viser seg frem. Alt det andre er det fagpersoner som gjør.

Skrevet

Jeg synes hun er søt og sjarmerende og er et varmt vesen. Hun har åpnet seg mye mer siden bryllupet og tiden da barna var babyer. Da virker hun alltid så "stram i maska". Tror hun og Haakon passer godt sammen:)

Likevel virker hun ikke på meg som en person som virkelig brenner for og viser et glødende engasjement for hjertesakene sine som kronprinsesse. Hun skiller seg ikke ut og er på ingen måte usedvanlig. Kronprinsesse Victoria er for meg en slik person.

Skrevet

22.48, hvor står det at jeg LIKER Mette- Marit?

Og bare så det er sagt,så foretrekker jeg faktisk å være patetisk, fremfor å være som deg- nemlig stokk dum!

Skrevet

Jeg er enig at hun virker jordnær og snill ut, men hun skiller seg absolutt IKKE ut på noen som helst måte, og jeg finner det merkelig at hun får såå mye skrytt, hun er da ikke på noen måter mer varm eller hyggelig enn folk flest, men hun er kanskje det i forhold til andre som er medlemmer av en kongefamilie, for de er jo en egen rase:)

Når det er sagt så jeg uenig at hun virker hoven og falsk ut, og til hun som mener hun var så mye mer jordnær før og sa sine egne meninger...vel jeg tror alle hadde blitt mer reserverte og kanskje mer arrogante av å bli medlem av en kongefamilie, for før kunne hun prate med hvem hun ville, si hva hun ville og gjøre som hun ville..mens nå må hun jo alltid veie sine ord og kan ikke går dit hun vil eller være med hvem hun vil...

Men er enig med 23.16 at Victoria i sverige er mer uvanlig, hun utstråler en egen varme og virker som et fantastisk menneske!!

Mette Marit skiller seg absolutt ikke ut på noen som helst måte utenom at hun virker som en jordnær og hyggelig dame.

Synes også at hun ikke virker særlig engasjert, men at hun har det mest i snakket..og at hun bruker de dyreste merkeklærne og er en av de kongelige som bruker mest på klær er litt sånn dobbeltmoralskt kanskje..og at hun bruker pels..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...