Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Er det flere enn meg som legger merke til at personen som "signerer" med HI er litt.. ustabil?! synes hun kommenterer ALT, og gjerne bare for å fyre folk? Så HI, hvem er du? hvor gammel er du? har du barn, evt hvor mange? hvor bor du? Jeg er nyskjerrig! (kanskje bare det hun ønsker )
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Pssst, HI = hovedinnlegg, altså den personen som har startet tråden... Ofte ustablie mennesjer, ja, men forskjellige mennesker altså ;-) hi hi (som i latter hi hi)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 nei? hihihhi Takk skal du ha! Nå følte jeg meg ikke så veldig smart!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Heheheee, det var ganske morsomt egentlig. Unnskyld atr jeg ler av deg Hi, hehehe! Tenkte faktisk akkurat det sa¨mme da jeg var nye her... Hvem ER denne HI og hvorfor kommenterer hun på alt mulig??? Hahaha, stter og småler for meg selv. ;-D
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Jeg ler godt av meg selv!! Men det e jo fint å høre at det ikke bare er jeg som har tenkt tanken
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Jeg må innrømme at jeg har stilt akkurat det samme spørsmålet selv for noen år siden ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå