Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 På ungdomsskolen hadde jeg en jente i paralellklassen fra Finland. Hun gikk vel på skolen vår i 1-2 år. Jeg husker ikke helt. Hun begynte å sende meg tekstmeldinger i ungdomsskoletiden og det har fortsatt helt frem til nå, altså i 10-11 år! Jeg har byttet nummer flere ganger, men hun søker meg opp og begynner igjen. Jeg vet hun drier og googler meg også, for hun referer til ting som hun ikke kan vite ellers. Jeg har sperret fb og er ikke en person som eksponerer meg selv. Hun sendte meg tom. melding på min datters bursdag hvor hun gratulerte med dagen, og jeg vet ikke hvordan hun visste om det. Hun kommer med drapstrusler og trusler om bank og voldtekt etc, kaller meg hore og andre stygge ting. Jeg har kun svart på meldiger fra henne en gang, da var jeg 16 og ba henne slutte og plage meg. Jeg vet ikke hvor hun befinner seg i verden, tror kanskje hun er i Finland. Ville dere gått til politiet med dette? Jeg syns det er ekkelt, men tror samtidig ikke det er noe å bry seg om, alikevel fikk hun meg så redd t jeg begynte å gråte sist gang hun begynte (gravid og hormonell) Er i tillegg mye alene hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Jeg synst du skal gå til politiet og høre om de kan gjøre no! Hu kan jo ikke være god i hode hu der!!
Gjest ->>- Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Det skal du selvfølgelig politianmelde.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Nei, hun må jo ha en skrue løs. Hadde nada med henne å gjøre på ungdomsskolen og gir heller ikke respons når hun holder på. Hun ringer dessuten mye med skjult nummer (går ut ifra at det er henne) opp til 10 ganger på en kveld. Tenk å gidde å google og stalke et menneske så lenge.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Ja, burde kanskje gå til politiet. Men samtidig har hun kommet med slike trusler før og det har jo ikke skjedd noe. Syns ærlig talt det er litt flaut også og er redd de vil le av meg om kommer med denne historien.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Er derfor du må ringe til politiet. For det ER ganske drøyt at hun har holdt på så lenge! Hadde anmeldt det for leeeenge siden jeg!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 men når du får en text meld så ser du jo tlf nummeret, om det ikke er fra tlf katalogen på nettet, så du må jo se om det er et norskt nr? du må gjøre noe med dette, etter 10 år må hun jo være helt på skogstur, psykopat
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Hun sender mld fra +35 nummer, det er vel finsk. Men hun kan vel være i Norge alikevel? Men jeg tror ikke hun er det. Tro om jeg må møte opp personlig, eller om jeg kan sende dem et brev/e-post? Syns det er så sykt og jeg tror de vil tenke at jeg er hysterisk. Har heller ikke alle meldingene, har jo byttet telefon de siste årene men har de ferskeste og der er det trussel om juling.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 ring ned og hør i første omgang,fortell at det har pågått en stund og ta vare på de meldingene du har fra henne, om de ber deg komme ned og vise meldinger burde du gjøre det, man vet aldri når en person tar ord til alvor,det må jo være noe riktig galt med henne så du må ikke se bort ifra at hun kanskje gjør det, bedre å være sikker. gi dem navnet hennes og hele historien, så kan du jo si at det feks har blir værre den siste tiden?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Jeg har vært utsatt for noen lunde det samme, bare at denne damen bor i samme fylke som meg selv. Var også en jeg gikk på skole med og som plaget livet av både meg og andre elever. Hun telefonterroriserte, i form av meldinger, og at hun ringte dag og natt. I tillegg, bestilte hun varer i mitt navn, fra inn- og utland og jeg endte opp med innkassoregninger i hopetall. Nå har jeg hemmelig nummer, både på hustelefon og mobil og jeg har flyttet. Du må lagre alle meldinger, skrive opp nårtid hun ringer (klokkeslett og dato) så må du gå å anmelde det. Ville ikke godtatt sånn herselering fra en idiotkjerring,hun kan jo ikke være helt i vater, som driver på slik. Det var ihvertfall ikke hun som terroriserte meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå