Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Syns det er så mange forskjellige. og evt hva pris? synest at 1699 er mye.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Ville definitivt kjøpt DSi. Både 7 og 10 åringene mine har hver sin og de blir flittig lånt av 2 og 4 åringene. De tar opp lyder, manipulerer bilder og har det kjempegøy med de duppedingsene jeg i utgangspunktet ikke trodde var nødvendige 3D er ikke anbefalt til barn under 6 år, og jeg er litt skeptisk til eldre barn også så det ville jeg styrt unna. Følg med på kampanjer frem mot jul, tør å ha litt is i magen og vent litt. Regner med det kommer gode tilbud i julekatalogene etterhvert, spaceworld, elkjøp, platekompaniet, obs! osv pleier ha forskjellig tilbud til jul.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 jeg hater ds, så trist å hate noe sånt
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Jeg tenker på å kjøpe Dsi til jenta mi på 3.5 år. Men så hørte jeg om Ds XL..er jo noe dyrere.. tenke på at den er større i skjermen. Noen som har noe innspill på det?
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 bare sier det, du skal angre en dag på det kjøpet, det gjør jeg og flere av vennene mine, den ds`en er en stor trend blandt barna idag, men dattra di er bare 3,5 år, burde droppe det
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Hvorfor vil jeg angre på kjøpet? Det er jeg som styrer hvor mye hun får bruke den. Hun er mye syk og inn og ut av sykehus..så tenkte den ville være kjekke for henne. Hun har eldre søskenbarn som hun har lånt av tidligere. Det går mest i å ta bilder og tegne..og litt spilling.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Jeg kjøpte ds xl til sønnen min og den var ganske fin, niesen min skryter av den å. Niesen min på 6 fikk 3DS av mor, men ho vil ikke bruke 3d greia så det var litt bortkasta penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå