Gå til innhold

Kan noen forklare meg hvordan kynnere kjennes ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid for 3. gang og fødeklar. Men jeg har aldri (tror jeg iallefall) hatt kynnere. Kan noen forklare meg hvordan disse kjennes ut, kan de sammenlignes med rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hatt kynnere fra uke 17 i begge mine sv.skap og det kjennes ikke ut som rier. Det kan være ubehagelig, men det kjennes rett og slett ut som om magen blir steinhard og stram. Kan vare fra noen sekunder. Alle har kynnere, men noen merker ikke noe til dem. Jeg merker mine godt dessverre. Er irriterende.

Skrevet

Hos meg blir hele magen hard. Det gjør ikke vondt, men kjenner at det er noe som skjer, altså at livmoren trekker seg sammen. Kjenner det i magen og bak i ryggen, men det er ikke mer enn litt rart og ubehagelig. Jeg synes det er litt ubehagelig å gå når jeg har kynnere, men ikke værre enn at det ikke er noe problem å gå videre

Har også kramper til tider i magen. De føles mer ut som rier, men det er aldri mer enn noen få kramper også gir det seg, men det kalles vel ikke kynnere når det gjør vondt sånn jeg har forstått det

Skrevet

prøv å ligge på rygg og kjenne på magen. Så får du deg en orgasme. Kjenn på magen igjen.

Jeg får i hvertfall kynnere av orgasme. Magen blir steinhard. Varer ikke så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...