MsPondus25 Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Jeg har tatt extensions, og trenger tips til hvilke hårprodukter som er greie å bruke for at håret ikke skal bli så tørt og fort slitt Spesielt hårkurer/ leave-in kurer. Noen som har gode forslag? Noen som f.eks har prøvd Redken Allsoft, eller andre hårkurer de vil anbefale? Takk
Fru.Antonsen Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Jeg har ikke hatt extensions men er generelt veldig fornøyd med KMS. Håret mitt ble veldig statisk, tørt, pistrete og mistet mye hår når jeg ammet og gikk gravid. Dette hjalp hvertfall meg. Vet det er noen som er fornøyd med Renati og Redken også men de virket ikke like givende for meg.
Hjerteskatten<3 Skrevet 21. november 2011 #3 Skrevet 21. november 2011 Har akkurat kjøpt Redken Extreme Strength Builder, å er veldig fornøyd:-) Håret mitt er veldig tørt og slitt etter mye bruk av rettetang,krølltang og føner. Har kuret det to ganger nå, å syns allerede at håret er mye mykere og virker mye sunnere:-))
MsPondus25 Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2011 Takk for svar begge to Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå