Gå til innhold

noen her som har mistet en tvilling??????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan mistet en tvilling, da? Min første graviditet skulle egentlig ha vært tvillinger, og vi så 2 stk på første ul (veldig tidlig). Legen sa at den ene var veldig liten og at den mest snannsynlig kom til å gå til grunne.. Det gjorde den, og dermed var det bare 1 barn i magen. Opplevde det som helt greit, i og med at vi ble gjort oppmerksom på det helt fra starten av. Det er min erfaring...

Skrevet

men blødde du, var det som en spontanabort??

Skrevet

Nei, men har mistet en trilling i uke 20.

Skrevet

ok.. greia er at jeg ble gravid med prøverør, 2 egg ble satt inn.. var ikke mer enn i min sjette uke, og hadde ikke faatt sett noe paa Ultralyd enda. saa visste ikke om det var en eller 2... i gaar blødde jeg fra ca kl 22, vanlig rødt friskt blod paa papiret først, men saa kom det plutselig klumper ut da jeg gikk paa do...

kan det ha vaert at jeg mistet en tvilling, og at den andre kanskje klamrer seg fast der inne... det er naa et bitte lite haap jeg har, og derfor jeg spør altsaa...

hilsen hi

Skrevet

Jeg mistet en tvilling i uke 8. Var smådårlig et par dager før jeg fikk en styrtblødning med klumper i. Kom på ul et par dager senere og da var det en igjen heldigvis :-) Lykke til!

Skrevet

aah! naa fikk jeg litt større haap...

Skrevet

Håper det går bra!

Legen min sa at en tvilling går til grunne i så mange som 50% av alle tvillingsvangerskap, så det er visst ikke helt uvanlig.

Jeg blødde ikke noe mer etter den styrtblødningen, hadde ny ultralyd ved 12 uker og alt såg fortsatt fint ut.

Skrevet

oi... har sluttet aa blø nemlig... men jeg vet jo ikke om det var 2 som festet seg.. vet bare at de satt inn 2 og at jeg har hatt mer symptomer naa enn noen sinne før...

da er det bare aa holde seg fast frem til ultralyd da.. saa faar jeg svar da..

tusen takk for svar!

Skrevet

Mistet en tvilling i uke 6 tror jeg det var. Blødde litt bare 1 dag mener jeg å minnes. Var i UL dagen etter og der var det 1 igjen som alt gikk flott med. Krysser fingrene for deg:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...