Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Og hvordan ser en Matilde ut for dere? :-)
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Matilde har langt lyst hår, blå øyne og et sjarmerende smil. Hun er 4 år og er en skravlebøtte!! Vær evt oppmersom på at alle kommer til å skrive navnet feil, nemlig Mathilde! Det er nesten helt konsekvent...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Takk for svar :-) Er obs på det med navnet, men liker det best uten h. men må kanskje tenke meg om en gang til...
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #5 Skrevet 20. november 2011 Personlig liker jeg ikke navnet overhodet. Er noen få jentenavn jeg rett å slett ikke klarer. En av de er Matilde/Mathilde. Ser for meg en oppsnasen liten jente som gjør ting bare for å være ekkel med andre.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #6 Skrevet 20. november 2011 Liker Matilde kjempe godt:) Flott navn!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #7 Skrevet 20. november 2011 Matilde er kjempefint Ser for meg ei blid og sjarmerende jente som er godt likt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå