Gå til innhold

dumme dumme menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

menn som er redde for at den høygravide dama dems skal flørte med andre menn ute..på vei til butikken med mannen feks,,,, herregud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvaslags menn er dette da? Jeg kjenner ingen sånne.

Skrevet

min idiot, som er utrolig usikker på seg selv desverre,

Skrevet

Høres helt sykt ut. Du er ikke redd for at det skal utvikle seg til fullstendig kontroll over ditt liv og å nekte deg å snakke med andre menn, gå ut osv?

Skrevet

morsomt at du nevnte det, fordi det er sånn det er, jeg snakker ikke med menn uten om de fellesvennene vi har og han snakker ikke med andre jenter en de vi har som felles venner, vi har diskusjoner stadig ang sjalusi osv, vi skal til en terapaut snart,

Skrevet

Et sånt liv ville jeg aldri hatt. Hva hvis din datter kom hjem og fortalte at hennes mann nektet henne å snakke med andre menn og skulle kontrollere alt hun gjorde, bestemme over livet hennes? Synes du det er en ok måte å behandle andre mennesker på?

Skrevet

nei, helt rett det du sier, har ingen datter enda men. det har bare blitt sånn og er vandt til det, har ikke noe stort behov for å være og snakke med menn uten om de vi har som venner heller for den saks skyld men vet at det ikke er riktig, håper det er noe vi kan endre på i terapien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...