Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #1 Skrevet 20. november 2011 Både jeg og datteren min på 2 år har langt hår (ca ned til undersiden av skulderbladene begge to). Jeg farger håret mitt ca 5 ganger i året. Innimellom føner jeg det, og ca en gang i måneden krøller jeg det med rettetang. De gangene har jeg også styling i håret. Ellers får det være i fred. Når jeg ser på tuppene i håret mitt kan jeg ikke se at det er flisete, men det kjennes liksom litt tørt? Datteren min sitt hår kjennes egentlig bare bløtt ut, og jeg verken ser flisete tupper eller synes det kjennes tørt ut. Hun ble sist stusset for ca et halvt år siden litt mer. Jeg ble stusset ca 2 cm for 3-4 mnd siden. Hvordan kan jeg vite når det er på tide å klippe på nytt igjen? Har ikke råd til frisør, så må tigge venninner til å klippe meg, og vesla.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #2 Skrevet 20. november 2011 Altså, håret mitt er bare litt tørt helt i tuppene, men ikke flisete. Er det slitt da? resten av håret er bare mykt. HI
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #3 Skrevet 20. november 2011 Dette lurte jeg også på helt til mitt eget hår ble slitt. Jeg har ganske langt hår. Ned til rompa om jeg bøyer hodet litt bakover. Jeg sletter håret en del og ser masse småhår som "stikker" ut av resten av håret. Det kan også være tørt.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2011 #4 Skrevet 20. november 2011 Hvis du ikke ser noen splittede tupper på håret ditt, vil jeg ikke tro det er spesielt slitt. Selvom håret det tørt bør det ikke bety at det er slitt. Men prøv og bruke en annen shampo og finn deg en god hårkur. (anbefaler deg og kjøpe en fra frisørsalong, da hårprodukter i butikk ofte inneholder silikon, noe som ikke gir den ønskede effekten) Du kan jo også stikke innom en frisørsalong og spørre om håret ditt der slitt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå