Gå til innhold

Hvor mye veide deres overtidsbaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer , for nå vet jeg jo at dette blir en tass på overtid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr1 kom 5 dager overtid 2855 gram, 47 cm og 35 cm rundt hode. :-)

Men nå skal sies at eg hadde sv.skapforgiftning og den siste mnd og bodde på sjukehuset dei 4 siste ukene. Dei ville ikke ta han for han var så liten å dei var usikre på lungene hans..

Skrevet

Min bebis som kom 12 dager på overtid, og som var estimert til 4 kg i uke 37 - veide 3,1 kg. :-)

Skrevet

Oi , nå ble jeg glad . Skal føde i seteleie så vil helst ikke ha en kjempe baby så.... :)

Skrevet

11 dager over termin, 3480 gram og 51 cm :)

Skrevet

Tror ikke de vil la deg gå for langt over når du har i sete...

Fødte selv i sete men ikke overtid..Ble satt i gang 1 uke før termin (grunn, svangerskapsforgiftning.) Brukte ca 7,5 time...

Frøkna var 2950 og kom dobbel...Altså beina opp etter øra... :oP

Fikk beskjed om at de ikke lot setefødsler gå over termin, ikke fikk vi føde om barnet var 4 kg eller mer, eller at det var under 2,5 kg...

Lykke til...Utrolig tøft av deg...:o)

Skrevet

skriver under på de *Babycakes* skriver. hadde sete på nr 2 ble satt igang 1 uka før tiden da eg nektet ks og var veldig sliten grunnet andre ting. Han ble estimert til å var 4,4 vist eg gjekk til termin.

Men fødselen min stoppet opp etter 19 timer pga kroppen ikke orket mer så ble ks likevel. han var 3,7 6 dager før ul termin. Aldri mer ks for min del..

Skrevet

11 dager over, han var 3650 og 51 lang.

Skrevet

Dette er jo veldig individuelt og kan variere masse fra svangerskap til svangerskap også, men jeg regner med at du får vkstestimering på forhånd? Den er jo heller ikke helt nøyaktig men gir jo en pekepinn.

Mine var forøvrig 4625g og 56 cm (nr 1, 13 dager over termin) og 3830g og 53 cm (11 dager over termin).

Skrevet

Min "bolle" kom 17 dager over termin. 4350 g, 53 cm og 35,5 rundt hodet!

Skrevet

en uke på overtid 4750gr , 40 cm hodeomkrets, ho ho!

Skrevet

14 dager over termin, hun var 3580 gram,50 cm og 35 I hodeomkrets:)

Skrevet

min første kom 15 dager etter termin, hun lå i sete. (KK) hun var akkurat 4000 g og 51 cm. Endte med haste ks

Skrevet

13 dager over. 4470g, 56cm og 38 rundt hodet. Måtte hjelpes med tang.

Skrevet

nr 1. 8 dager over 3615 g 51 cm

nr 2. 8 dager over 4040 g 52 cm

fine fødsler, siste varte 3 timer fra 2 cm. storken kk. måtte bare trykke litt på magen og dra litt i hodet med hendene. sydde begge gangene.

Skrevet

15dager over: 4520g,52cm og 39cm rundt hodet..

2dager over: 4770g,52cm og 38cm rundt hodet..

Skrevet

Førstemann kom 6dager over termin og veide 3940g og var 52cm lang. Han var heldigvis ikke som far sin som veide 4700g

Skrevet

Min gutt kom 10 dager på overtid, veide 3740g ;)

Skrevet

13 dager på overtid: 3355 g 50 cm og 35 i hodeomkrets.

Skal sies at søskenet til denne babyen var større i alt, men født før termin.

Skrevet

16 dager over: 3370g, 50 cm og 36 rundt hodet.

Skrevet

Sist gang jeg fødte, kom babyen på 6 dagen over termin. Hun veide 2902 og var 48 cm. 34 cm rundt hodet :)

Skrevet

Gutten min kom 2 dager over - veide 3990 gram

Skrevet

1: 16 dager over 4210g

2: 14 dager over 5000g

Skrevet

13 dager over og 3910 Hodeomkrets 37 . Styrtfødsel med kun pyntesting.

Ikke akkurat så diger men artig at Jm hadde kjent på mage og sagt 4 kg - Hun sa først stor baby og jeg ble litt skeptisk. så spesifiserte hun med 4 kg- Er jo ikke allverden det t to uker på overtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...